2 min. doba čtení

YouTube Create se rozšířil do dalších zemí

YouTube rozšiřuje přístup ke své aplikaci pro střih videa Create, která umožňuje snadno vytvářet krátké filmy přímo v telefonu.

YouTube Create se rozšířil do dalších zemí
Zdroj: YouTube

YouTube Create je bezplatný nástroj pro úpravu videa. Umožňuje přístup k mnoha funkcím pro vytváření složitějších videoklipů. Dokáže například vyčistit zvuk a odstranit šum na pozadí, přidat automatické titulky (prozatím jsou k dispozici v angličtině, hindštině a španělštině). Zvládne také zjednodušené nástroje pro úpravu videa, jako jsou filtry, efekty a přechody. V neposlední řadě umožní přímé publikování na YouTube – a to jak krátkých, tak dlouhých filmů.

Důležitý je také přístup k bezplatným skladbám a zvukovým efektům. Tisíce skladeb lze vybrat přímo v aplikaci bez jakýchkoli licenčních poplatků. Hudební knihovna je také zdarma, což vás zbaví stresu a obav z případných nároků na autorská práva.

Zdroj: YouTube

Tento relativně nový koncept dosud fungoval v USA, Velké Británii, Francii, Německu, Indii, Singapuru, Jižní Koreji a Indonésii.  Nyní k němu budou mít přístup uživatelé ve Finsku, Irsku, Španělsku, Argentině, Austrálii, Brazílii, Kanadě, Hongkongu, Nizozemsku, na Novém Zélandu, Tchaj-wanu, v Thajsku a Turecku. Očekává se, že se služba časem rozšíří i do dalších regionů. V současné době je k dispozici pouze pro systém Android.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+