2 min. doba čtení

YouTube Create se rozšířil do dalších zemí

YouTube rozšiřuje přístup ke své aplikaci pro střih videa Create, která umožňuje snadno vytvářet krátké filmy přímo v telefonu.

YouTube Create se rozšířil do dalších zemí
Zdroj: YouTube

YouTube Create je bezplatný nástroj pro úpravu videa. Umožňuje přístup k mnoha funkcím pro vytváření složitějších videoklipů. Dokáže například vyčistit zvuk a odstranit šum na pozadí, přidat automatické titulky (prozatím jsou k dispozici v angličtině, hindštině a španělštině). Zvládne také zjednodušené nástroje pro úpravu videa, jako jsou filtry, efekty a přechody. V neposlední řadě umožní přímé publikování na YouTube – a to jak krátkých, tak dlouhých filmů.

Důležitý je také přístup k bezplatným skladbám a zvukovým efektům. Tisíce skladeb lze vybrat přímo v aplikaci bez jakýchkoli licenčních poplatků. Hudební knihovna je také zdarma, což vás zbaví stresu a obav z případných nároků na autorská práva.

Zdroj: YouTube

Tento relativně nový koncept dosud fungoval v USA, Velké Británii, Francii, Německu, Indii, Singapuru, Jižní Koreji a Indonésii.  Nyní k němu budou mít přístup uživatelé ve Finsku, Irsku, Španělsku, Argentině, Austrálii, Brazílii, Kanadě, Hongkongu, Nizozemsku, na Novém Zélandu, Tchaj-wanu, v Thajsku a Turecku. Očekává se, že se služba časem rozšíří i do dalších regionů. V současné době je k dispozici pouze pro systém Android.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+