1 min. doba čtení

Instagramové profily budou moci veřejně ukázat zájem o spolupráci

Instagram pokračuje v inovacích na podporu tvůrců. Zavádí status "Open to Collaborating", který usnadňuje propojení a spolupráci.

Instagramové profily budou moci veřejně ukázat zájem o spolupráci
Zdroj: @liahaberman

Status „Open to Collaborating“ umožňuje tvůrcům vyjádřit zájem o spolupráci s ostatními. Po aktivaci se tento status zobrazuje na profilu tvůrce a ve zprávách, čímž dává potenciálním partnerům jasně najevo, že profil je otevřený bavit se o možnostech propagace.

Cílem nové funkce je zjednodušit proces objevování nových spoluprací a navazování kontaktů s podobně smýšlejícími tvůrci.

Jak přidat “Open to Collaborating” status

  1. Aktualizujte aplikaci.
  2. Přejděte na profesionální ovládací panel na Instagramu.
  3. Měli byste vidět novou možnost „Collaboration“.
  4. Vyberte možnost „Open to Collaborating“.
  5. Chcete-li funkci povolit, zaškrtněte tuto možnost jako aktivní.

Zjednodušením procesu vyhledávání a spolupráce s dalšími tvůrci otevírá Instagram nové možnosti kreativity, rozšiřování publika a růstu podnikání.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč je influencer marketing důležitý?
3 min. doba čtení

Proč je influencer marketing důležitý?

Aby značky navázaly kontakt se svou cílovou skupinou a vystoupily z davu, neustále hledají nové triky. Influencer marketing je dynamická strategie, která mění způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky.

Redakce Redakce
AI formuje tvorbu obsahu. Co na to influenceři?
3 min. doba čtení

AI formuje tvorbu obsahu. Co na to influenceři?

Nedávná zpráva společnosti HypeAuditor odhaluje důležité trendy jak používají nástroje AI influenceři na Instagramu. umělá inteligence začíná hrát roli nejen při tvorbě obsahu, ale také v rámci influencer marketingu. Průzkum mezi 620 influencery z USA, Velké Británie a Austrálie poskytuje přehled o jejich postojích k obsahu vytvářenému umělou inteligencí, digitálním klonům a potenciální budoucnosti influencerů […]

Redakce Redakce
Počet virtuálních influencerů roste. Zvažujete je i vy?
3 min. doba čtení

Počet virtuálních influencerů roste. Zvažujete je i vy?

V posledních několika letech došlo na scéně influencer marketingu k velké změně – začali se objevovat virtuální influenceři. Značky jsou zvědavé, jak stoupne jejich popularita a zda mají spolupracovat s těmito digitálními subjekty, nebo zůstat u konvenčnějších lidských tvůrců.

Redakce Redakce