3 min. doba čtení

Počet virtuálních influencerů roste. Zvažujete je i vy?

V posledních několika letech došlo na scéně influencer marketingu k velké změně – začali se objevovat virtuální influenceři. Značky jsou zvědavé, jak stoupne jejich popularita a zda mají spolupracovat s těmito digitálními subjekty, nebo zůstat u konvenčnějších lidských tvůrců.

Počet virtuálních influencerů roste. Zvažujete je i vy?
Zdroj: Emplifi.io

Virtuální influenceři jsou digitální postavy vytvořené pomocí počítačem generovaných obrazů (CGI), technologie deepfake a trojrozměrného modelování. Mohou aktualizovat své sledující a komunikovat s nimi na sociálních sítích. Jedním z nejoblíbenějších profilů je Lil Miquela nebo první supermodelka s umělou inteligencí Shudu. Za Lil Miquela stojí startup Brud, který se specializuje na robotiku, umělou inteligenci a jejich využití v mediálních společnostech.

Vzestup virtuálních influencerů

Společnost Influencer Marketing Factory odhaduje, že 58 % amerických spotřebitelů ve věku 18 let a starších sleduje na sociálních sítích na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube a dalších platformách alespoň jednoho virtuálního influencera. Vytváření nových postav je díky nové technologii umělé inteligence jednodušší.

Zdroj: Outsideinsight.com

Zde je seznam nejlepších influencerů Instagramu s umělou inteligencí v roce 2024. 👇🏼

Výhody a nevýhody používání virtuálních influencerů

Přemýšleli jste o tom, že byste do své komunikace zapojili postavu s umělou inteligencí? U virtuálních influencerů zvažte obě strany mince.

Plusy:

  • Virtuální influenceři nabízejí konzistentní reprezentaci značky a eliminují obavy z historických kontroverzí nebo negativních zpráv.
  • Značky mohou vyjednávat o spolupráci bez obav z kolidujících časových plánů, protože virtuální influenceři nemají žádná fyzická omezení.
  • Virtuální influenceři jsou oblíbení u Generace Z a Mileniálů. Jsou proto atraktivní volbou pro značky, které chtějí oslovit tyto demografické skupiny.
  • Kampaně mohou být jedinečnější a zapamatovatelnější.
  • Mohou vytvářet efektivnější kampaně.
Týdenní podcast UPdate

Mínusy:

  • Nedostatek autenticity, který může snížit důvěru zákazníků.
  • Mohou vykazovat nerealistické životní standardy.
  • Vlivné osoby s umělou inteligencí nemohou s produktem fyzicky komunikovat.
  • Značky mohou riskovat potenciální kontroverzi.
  • Hardware a software jsou při budování virtuálního influenceru velmi nákladné.
  • Jeho vybudování vyžaduje dlouhou přípravnou fázi.

|

Jak co nejlépe využít skutečné lidi jako influencery

Zvýšení interakce: Dokážou určit témata, která jsou pro jejich publikum zajímavá, což může vést k interakci.

Využívají jedinečné zkušenosti: Mohou využít vlastní zkušenosti, včetně testování skutečných produktů.

Živé události: Lidé, kteří mají vliv, by se měli účastnit živých událostí, aby posílili svou kreativitu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
AI formuje tvorbu obsahu. Co na to influenceři?
3 min. doba čtení

AI formuje tvorbu obsahu. Co na to influenceři?

Nedávná zpráva společnosti HypeAuditor odhaluje důležité trendy jak používají nástroje AI influenceři na Instagramu. umělá inteligence začíná hrát roli nejen při tvorbě obsahu, ale také v rámci influencer marketingu. Průzkum mezi 620 influencery z USA, Velké Británie a Austrálie poskytuje přehled o jejich postojích k obsahu vytvářenému umělou inteligencí, digitálním klonům a potenciální budoucnosti influencerů […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+