A v žádném případě nejde jen o technickou stránku věci. Svou roli hraje lidský faktor a všichni víme, jak to může dopadnout, když převládne časový tlak, stres a snížená pozornost způsobená kombinací těchto dvou faktorů.
Každý se najednou ptá na úplně všechno
Jak vypadají skladové zásoby? Máte spolehlivé dodavatele? Zvažujete slevy a marketingovou kampaň? A do toho přicházejí neustálé dotazy vašich zákazníků, kteří jsou zvědaví a potřebují koupit dárky pro své blízké. Kdo má na to všechno odpovědět?
Lidé se ptají rádi a hodně. A pokud nedostanou rychlé a relevantní odpovědi, jdou dál. Profesionální, vyškolení operátoři live chatu reago zodpoví všechny jednoduché dotazy týkající se otevírací doby kamenných prodejen, správné navigace do nákupního košíku i pomohou s vyřešením zapomenuté objednávky. Jsou hned po ruce. Navíc jsou online od 8 do 22 hodin, 365 dní v roce. Páteční večery, víkendy a svátky.
Nepřichází náhodou většina objednávek do vašeho e-shopu po 16. hodině nebo o víkendu, tedy mimo běžnou pracovní dobu? A jak to vypadá před Vánocemi?
Budujte vztahy se zákazníky
Nemít webový chat je jako mít plný obchod produktů a žádného prodavače. Kdo se o vaše zákazníky stará, když bloudí množstvím podstránek nebo jen chtějí najít adresu nejbližšího obchodu?
Zákaznická podpora. Automatické vyskakovací okno lze nastavit podle vašich požadavků, ale je vždy jasně viditelné. Pokud návštěvník webu zadá otázku, zaručeně dostane odpověď do jedné minuty. A okamžitě pozná, že se o něho zajímáte, že mu nasloucháte a že mu můžete pomoci. Jedná se o jednoduché delegování kompetencí, takže nemusíte řešit každou otázku, ale řídit svůj byznys na strategické úrovni.
Za spokojenými lidmi stojí nákupy, žádosti o cenové nabídky a pozitivní reference. Pokud je někdo spokojený, cítí, že ho nikdo neignoruje, má z e-shopu dobrý pocit, a tak nakoupí. Pokud to chybí, nenakoupí. Ne všechno je o nízké ceně.
Řešení? Být online
Ptáte se, zda je ve vánočním období snazší vytvořit oznámení na webových stránkách, nebo předat aktuální pokyn operátorům? V takovém případě naši reago operátoři opět vítězí. Stačí sdělit svůj požadavek a můžete se spolehnout, že se stane součástí znalostní databáze, ze které budou při chatování čerpat.
Nemusíte čekat na IT podporu, až umístí banner na web. A návštěvníci webu se ve vánočním období neptají jen na věci spojené s vánočními záležitostmi. Jsou nepředvídatelní. Stejně jako jindy během roku. Webový banner k tomu nestačí.
Za úspěchem každého obchodu stojí lidé. Vše je o komunikaci. A komunikací vytvoříte důvěru. Tak konverzujte na místech, kde se vaši zákazníci reálně nacházejí – přímo na vašem webu.
Zjistěte, jak implementovat live chat reago na své webové stránky a jak se zařadit mezi top české podnikatele, kteří budují vztahy se svými zákazníky.