3min. doba čtení

Odpovídejte na otázky a nepřijdete o zákazníky

Máte e-shop? Připravte jej na vánoční sezónu. Období pokoje, rodiny a vánoční pohody nezačíná první adventní nedělí – už je v plném proudu. Čtete správně. Možná jste se ještě nevzpamatovali z léta, ale obchodníci postupně, ale jistě vytahují silné kalibry pro hlavní sezónu roku. Nepodceňujte přípravu a zajistěte, aby váš e-shop fungoval na plné obrátky. 

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodný manažér
Odpovídejte na otázky a nepřijdete o zákazníky

A v žádném případě nejde jen o technickou stránku věci. Svou roli hraje lidský faktor a všichni víme, jak to může dopadnout, když převládne časový tlak, stres a snížená pozornost způsobená kombinací těchto dvou faktorů.

Každý se najednou ptá na úplně všechno

Jak vypadají skladové zásoby? Máte spolehlivé dodavatele? Zvažujete slevy a marketingovou kampaň? A do toho přicházejí neustálé dotazy vašich zákazníků, kteří jsou zvědaví a potřebují koupit dárky pro své blízké. Kdo má na to všechno odpovědět?

Lidé se ptají rádi a hodně. A pokud nedostanou rychlé a relevantní odpovědi, jdou dál. Profesionální, vyškolení operátoři live chatu reago zodpoví všechny jednoduché dotazy týkající se otevírací doby kamenných prodejen, správné navigace do nákupního košíku i pomohou s vyřešením zapomenuté objednávky. Jsou hned po ruce. Navíc jsou online od 8 do 22 hodin, 365 dní v roce. Páteční večery, víkendy a svátky

Nepřichází náhodou většina objednávek do vašeho e-shopu po 16. hodině nebo o víkendu, tedy mimo běžnou pracovní dobu? A jak to vypadá před Vánocemi?  

Budujte vztahy se zákazníky

Nemít webový chat je jako mít plný obchod produktů a žádného prodavače. Kdo se o vaše zákazníky stará, když bloudí množstvím podstránek nebo jen chtějí najít adresu nejbližšího obchodu? 

Zákaznická podpora. Automatické vyskakovací okno lze nastavit podle vašich požadavků, ale je vždy jasně viditelné. Pokud návštěvník webu zadá otázku, zaručeně dostane odpověď do jedné minuty. A okamžitě pozná, že se o něho zajímáte, že mu nasloucháte a že mu můžete pomoci. Jedná se o jednoduché delegování kompetencí, takže nemusíte řešit každou otázku, ale řídit svůj byznys na strategické úrovni.

Za spokojenými lidmi stojí nákupy, žádosti o cenové nabídky a pozitivní reference. Pokud je někdo spokojený, cítí, že ho nikdo neignoruje, má z e-shopu dobrý pocit, a tak nakoupí. Pokud to chybí, nenakoupí. Ne všechno je o nízké ceně. 

Řešení? Být online

Ptáte se, zda je ve vánočním období snazší vytvořit oznámení na webových stránkách, nebo předat aktuální pokyn operátorům? V takovém případě naši reago operátoři opět vítězí. Stačí sdělit svůj požadavek a můžete se spolehnout, že se stane součástí znalostní databáze, ze které budou při chatování čerpat.

Nemusíte čekat na IT podporu, až umístí banner na web. A návštěvníci webu se ve vánočním období neptají jen na věci spojené s vánočními záležitostmi. Jsou nepředvídatelní. Stejně jako jindy během roku. Webový banner k tomu nestačí. 

Za úspěchem každého obchodu stojí lidé. Vše je o komunikaci. A komunikací vytvoříte důvěru. Tak konverzujte na místech, kde se vaši zákazníci reálně nacházejí – přímo na vašem webu.

Zjistěte, jak implementovat live chat reago na své webové stránky a jak se zařadit mezi top české podnikatele, kteří budují vztahy se svými zákazníky.

Sdílet článek
Dalibor Palšovič
Obchodný manažér

Obchodník, který stojí za službou reago od jejího vzniku. Buduje výborné, stabilní a úspěšné vztahy s klienty a pomáhá jim orientovat se ve sféře zákaznické podpory. Za ta léta pomohl značkám v nejrůznějších segmentech – od prodejců automobilů až po e-shop s léky a pomůckami pro zvířata.

Reago
Tento článek ti přináší

Reago

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
1 reference je víc než 100 dobrých reklam
5min. doba čtení

1 reference je víc než 100 dobrých reklam

Prodej výrobků a služeb je v moderním světě stále náročnější. Prostředí přeplněné různorodou konkurencí čeká na každou vaši chybu. Navíc už snad neexistuje nic, co by se nedalo poměrně snadno okopírovat. Můžete do marketingu nalít miliony, ale pokud nebudou zákazníci spokojeni, obchod nikdy neporoste. Proto se klade stále větší důraz na reference.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+