4min. doba čtení

Odpovídejte na otázky a nepřijdete o zákazníky

Máte e-shop? Připravte jej na vánoční sezónu. Období pokoje, rodiny a vánoční pohody nezačíná první adventní nedělí – už je v plném proudu. Čtete správně. Možná jste se ještě nevzpamatovali z léta, ale obchodníci postupně, ale jistě vytahují silné kalibry pro hlavní sezónu roku. Nepodceňujte přípravu a zajistěte, aby váš e-shop fungoval na plné obrátky. 

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodní manažer
Odpovídejte na otázky a nepřijdete o zákazníky

A v žádném případě nejde jen o technickou stránku věci. Svou roli hraje lidský faktor a všichni víme, jak to může dopadnout, když převládne časový tlak, stres a snížená pozornost způsobená kombinací těchto dvou faktorů.

Každý se najednou ptá na úplně všechno

Jak vypadají skladové zásoby? Máte spolehlivé dodavatele? Zvažujete slevy a marketingovou kampaň? A do toho přicházejí neustálé dotazy vašich zákazníků, kteří jsou zvědaví a potřebují koupit dárky pro své blízké. Kdo má na to všechno odpovědět?

Lidé se ptají rádi a hodně. A pokud nedostanou rychlé a relevantní odpovědi, jdou dál. Profesionální, vyškolení operátoři live chatu reago zodpoví všechny jednoduché dotazy týkající se otevírací doby kamenných prodejen, správné navigace do nákupního košíku i pomohou s vyřešením zapomenuté objednávky. Jsou hned po ruce. Navíc jsou online od 8 do 22 hodin, 365 dní v roce. Páteční večery, víkendy a svátky

Nepřichází náhodou většina objednávek do vašeho e-shopu po 16. hodině nebo o víkendu, tedy mimo běžnou pracovní dobu? A jak to vypadá před Vánocemi?  

Budujte vztahy se zákazníky

Nemít webový chat je jako mít plný obchod produktů a žádného prodavače. Kdo se o vaše zákazníky stará, když bloudí množstvím podstránek nebo jen chtějí najít adresu nejbližšího obchodu? 

Zákaznická podpora. Automatické vyskakovací okno lze nastavit podle vašich požadavků, ale je vždy jasně viditelné. Pokud návštěvník webu zadá otázku, zaručeně dostane odpověď do jedné minuty. A okamžitě pozná, že se o něho zajímáte, že mu nasloucháte a že mu můžete pomoci. Jedná se o jednoduché delegování kompetencí, takže nemusíte řešit každou otázku, ale řídit svůj byznys na strategické úrovni.

Za spokojenými lidmi stojí nákupy, žádosti o cenové nabídky a pozitivní reference. Pokud je někdo spokojený, cítí, že ho nikdo neignoruje, má z e-shopu dobrý pocit, a tak nakoupí. Pokud to chybí, nenakoupí. Ne všechno je o nízké ceně. 

Řešení? Být online

Ptáte se, zda je ve vánočním období snazší vytvořit oznámení na webových stránkách, nebo předat aktuální pokyn operátorům? V takovém případě naši reago operátoři opět vítězí. Stačí sdělit svůj požadavek a můžete se spolehnout, že se stane součástí znalostní databáze, ze které budou při chatování čerpat.

Nemusíte čekat na IT podporu, až umístí banner na web. A návštěvníci webu se ve vánočním období neptají jen na věci spojené s vánočními záležitostmi. Jsou nepředvídatelní. Stejně jako jindy během roku. Webový banner k tomu nestačí. 

Za úspěchem každého obchodu stojí lidé. Vše je o komunikaci. A komunikací vytvoříte důvěru. Tak konverzujte na místech, kde se vaši zákazníci reálně nacházejí – přímo na vašem webu.

Zjistěte, jak implementovat live chat reago na své webové stránky a jak se zařadit mezi top české podnikatele, kteří budují vztahy se svými zákazníky.

Sdílet článek
Dalibor Palšovič
Obchodní manažer

Obchodník, který stojí za službou reago od jejího vzniku. Buduje výborné, stabilní a úspěšné vztahy s klienty a pomáhá jim orientovat se ve sféře zákaznické podpory. Za ta léta pomohl značkám v nejrůznějších segmentech - od prodejců automobilů až po e-shop s léky a pomůckami pro zvířata.

Tento článek ti přináší

Reago

Reago je live chat pro weby a e-shopy s garancí odpovědi do jedné minuty z dílny agentury NetSuccess. Obsluhují jej profesionální vyškolení operátoři, kteří pomáhají návštěvníkům hledat správné odpovědi. Online je za každých okolností 365 dní v roce, o svátcích i víkendech, od 8:00 do 22:00.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
6min. doba čtení

Průzkum slovenských e-shopů (E-shop Barometr 2022)

E-shop Barometr je pravidelný průzkum realizovaný mezi slovenskými e-shopy s různorodou nabídkou produktů a služeb. I uplynulý sedmý ročník, pod taktovkou ui42 ve spolupráci s KPMG na Slovensku, přinesl náhled pod pokličku slovenské e-commerce scény. Přečtěte si, jaká očekávání měli e-shopaři od Vánoc poznamenaných energetickou krizí a vysokou inflací. Jaké kroky například plánují podniknout v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek
5min. doba čtení

E-shopy s automatickým doporučovacím nástrojem prodávají efektivněji

Cílem každého e-shopu je prodávat. V moři konkurence, možnostech marketingových nástrojů a narůstajících očekávání zákazníků je však stále náročnější dosáhnout stanovených cílů. Stačí dnes větší rozpočet na reklamu, lepší marketing nebo změna designu webových stránek, aby byli zákazníci spokojenější a prodej efektivnější? 

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Přečíst článek
3min. doba čtení

Ve společnosti Superzoo dokázali úspěšně odlehčit zákaznickému servisu. Pomohl jim online chat reago

Poskytnout návštěvníkům nepostradatelné služby na webu a také plně se zapojit do marketingové strategie a plnit růstové cíle lze pohodlně kombinovat. Pokud pilíř komunikace se zákazníky svěříte vyškoleným odborníkům, máte o reprezentativní dojem postaráno. Nepodceňujte sílu zákaznického servisu prostřednictvím chatu, protože vám může pomoci získat loajální zákazníky.

Dalibor Palšovič Dalibor Palšovič
Obchodní manažer
Přečíst článek