Zajímá mě

Kam vás a váš eshop může posunout digitální marketing?

Od řečníků online konference WebTop100 uslyšíte, jak se v českých firmách propsaly činnosti jednotlivých oblastí digitálního marketingu: rozvoj webu a UX, digitalizace firmy, obsah, SEO, PPC,…

Jak vymyslet dobrý název a logo značky?

Vymyslet originální, poutavý, funkční a zapamatovatelný název není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát… O nic jednodušší úkol nás však nečeká…

Recenze iDoklad: ideální fakturační systém pro firmy prodávající v zahraničí

V dnešním článku se podíváme na to, jak dobře zvládá fakturování systém iDoklad. Podle samotné společnosti využívá tento fakturační systém přes 200 tisíc živnostníků a…

Jak prodat e-shop a neprodělat na tom

Provedeme vás několika užitečnými tipy, které vám pomohou najít kvalitního kupce vašeho obchodu. Poradíme, jaké informace zájemcům poskytnout a jak se nenechat napálit ohledně prodejní…

RECENZE 13 online nástrojů pro tvorbu loga – jde to i zdarma!

Logo je základem pro mnohé firmy. Zatímco v minulosti při jeho tvorbě šlo o zdlouhavý proces, dnes je to úplně jinak. Vytvořit ho dokáže i…

Večerní online chat jako nástroj k úspěchu

V dnešní době jsou e-shopy velmi oblíbenou součástí života, kde trávíme desítky hodin. Mnohokrát se nám stane, že v té široké škále zboží a možností se nedokážeme…

Jak funguje personalizace a kde se s ní můžete setkat

Jak by se dala definovat personalizace? Význam slova personalizovaný podle slovníku znamená zosobněný, zlidštěný; s lidskými rysy a vlastnostmi. Náš slovník ale nezná slovo personalizace….

Budoucnost B2B je v e-commerce. Eshopista v září prozradí, jak na ni

E-commerce byla dlouhou dobu doménou zejména B2C firem, pro které šlo o skvělou příležitosti ke kontaktu s běžnými spotřebiteli. To se však rychle mění. Jak prozradí…

Jak zjistit, kterým sociálním sítím věnovat čas, energii a peníze

To, zda by firma měla být na sociálních sítích, už není otázkou, kterou si majitelé firem či marketéři kladou. Všem je nám tak jaksi jasné,…

K čemu slouží Search Console a co můžeme sledovat v rámci Google Analytics

Google Search Console je mocný nástroj každého SEO specialisty. Ale i každý marketér si v něm najde hodně důležitých informací o tom, jak jeho web…

Následující →
← Předchozí

Kam vás a váš eshop může posunout digitální marketing?

Od řečníků online konference WebTop100 uslyšíte, jak se v českých firmách propsaly činnosti jednotlivých oblastí digitálního marketingu: rozvoj webu a UX, digitalizace firmy, obsah, SEO, PPC,…

Jak vymyslet dobrý název a logo značky?

Vymyslet originální, poutavý, funkční a zapamatovatelný název není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát… O nic jednodušší úkol nás však nečeká…

Recenze iDoklad: ideální fakturační systém pro firmy prodávající v zahraničí

V dnešním článku se podíváme na to, jak dobře zvládá fakturování systém iDoklad. Podle samotné společnosti využívá tento fakturační systém přes 200 tisíc živnostníků a…

Jak prodat e-shop a neprodělat na tom

Provedeme vás několika užitečnými tipy, které vám pomohou najít kvalitního kupce vašeho obchodu. Poradíme, jaké informace zájemcům poskytnout a jak se nenechat napálit ohledně prodejní…

RECENZE 13 online nástrojů pro tvorbu loga – jde to i zdarma!

Logo je základem pro mnohé firmy. Zatímco v minulosti při jeho tvorbě šlo o zdlouhavý proces, dnes je to úplně jinak. Vytvořit ho dokáže i…

Večerní online chat jako nástroj k úspěchu

V dnešní době jsou e-shopy velmi oblíbenou součástí života, kde trávíme desítky hodin. Mnohokrát se nám stane, že v té široké škále zboží a možností se nedokážeme…

Jak funguje personalizace a kde se s ní můžete setkat

Jak by se dala definovat personalizace? Význam slova personalizovaný podle slovníku znamená zosobněný, zlidštěný; s lidskými rysy a vlastnostmi. Náš slovník ale nezná slovo personalizace….

Budoucnost B2B je v e-commerce. Eshopista v září prozradí, jak na ni

E-commerce byla dlouhou dobu doménou zejména B2C firem, pro které šlo o skvělou příležitosti ke kontaktu s běžnými spotřebiteli. To se však rychle mění. Jak prozradí…

Jak zjistit, kterým sociálním sítím věnovat čas, energii a peníze

To, zda by firma měla být na sociálních sítích, už není otázkou, kterou si majitelé firem či marketéři kladou. Všem je nám tak jaksi jasné,…

K čemu slouží Search Console a co můžeme sledovat v rámci Google Analytics

Google Search Console je mocný nástroj každého SEO specialisty. Ale i každý marketér si v něm najde hodně důležitých informací o tom, jak jeho web…

Následující →
← Předchozí
Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.