2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste se měli rozhodně raději vyhnout nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jano Aštary, CEO a Financial Advisor v Dexfinity.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:54 Je v roce 2024 expanze lék na všechno?
  • 02:47 Proč je pro slovaky Česko přirozenou volbou expanze?
  • 04:39 Podle čeho by si měla společnost vybrat trhy pro expanzi?
  • 06:56 Umí e-shop expandovat i jen anglickou mutací webu?
  • 10:24 Jak probíhá proces expanze u e-shopu?
  • 12:21 Je nějaká mantra k úspěchu při vstupu na nový trh?
  • 15:20 Od jakého rozpočtu je expanze realizovatelná?
  • 20:16 Čemu byste se měli při expanzi rozhodně vyhnout
  • 22:44 Jakou marketingovou strategií byste měli jít na novém trhu?
  • 25:11 V čem umí AI pomoci při vstupu na nový trh?
  • 27:39 Jaké prvky nabízí při expanzi Dexfinity?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… I takto by se dalo ve zkratce shrnout mé dosavadní působení. Prošel jsem si od agentur, přes práci pro korporát, až po rodinnou firmu s dobrým příběhem. Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se takového nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Dexfinity
Tento článek ti přináší

Dexfinity

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+