5 min. doba čtení

Co jste se dozvěděli na zvolenské konferenci Ecommerce Bridge LIVE

V rámci Ecommerce Bridge LIVE pořádáme konference, se kterými navštěvujeme města po celém Slovensku. Letos máme až 11 zastávek od Bardejova po Bratislavu. Premiérově jsme se zastavili ve Zvolenu. Pojďme se podívat na informace, které zazněly v přítmí vintage laděného The Secret baru.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Co jste se dozvěděli na zvolenské konferenci Ecommerce Bridge LIVE

Je možné skloubit profesionalitu a uvolněnou atmosféru? Snažíme se pro to udělat vše, co je v našich silách. Každé město, každý prostor, každý řečník je jedinečný a konference ladíme tak, aby byly informačně vyvážené, aby si každý našel něco pro sebe. Na zvolenskou konferenci přišlo 7 kvalifikovaných odborníků, kteří na konferenci přinesli znalosti ze svého oboru.

Jak citově vydírat AI?

Ida Vrabcová Bírová je zakladatelka a kreativní ředitelka agentury PS: Summer. V úvodní přednášce celé konference si posvítila na základní kámen – ale zároveň i kámen úrazu – mnoha projektů. Copywriting je totiž disciplína, která dokáže otevírat dveře zájmu vašich zákazníků.

Ve dvaceti minutách se Idě podařilo ukázat jak najít ten správný klíč a jak s tím umí pomoci umělá inteligence. Přiblížila odvážné projekty, které agentuře přinesly skvělé výsledky i nové nástroje, které plánují zařadit do procesu výroby.

Účastníci přednášky už vědí, že ačkoli je umělá inteligence jen funkční shluk kódu, zabírají na ni prompty, které bijí „na city“.

Ida Vrabcová Bírová, PS:Summer

Maratón mezi regály

Dokáže dobré skladování zlepšit váš byznys? Pavel Mikuška a Vladimír Pikna přiblížily chyby, které e-shopy dělají naprosto zbytečně.

Firma BITO přináší skladovací řešení a je zároveň přímým výrobcem regálových systémů a úložných boxů. I díky tomu si dokázali poradit s řešením pro tak velkého hráče jako je About You. Při realizaci gigantického skladu zjistili, že uličky měly přes 42 km, tedy více než maraton!

Konkrétní případové studie ukázaly, jak se z efektivního skladování a logistiky umí stát klíčový faktor k úspěchu.

Pavel Mikuška a Vladimír Pikna, BITO

Jste ve ztrátě, v nule nebo v zisku?

Dokážete zjistit, jestli máte dobré nákupní ceny? Pro byznys je to nepochybně důležitá otázka, jakou umí zodpovědět i účetní systém. Jedním z nich je ABRA, která poslala své zástupce, aby ukázali, že při vedení financí se nemusíte zoufale chytat za hlavu.

Hana Vršanská spolu s Jurajem Tobákem ukázali, že i když účetní data musí mít každá firma, je sporné, jak se na ně dívá.

Účetnictví se neřeší jen při uzávěrce, ale během celého roku.

Hana Vršanská a Juraj Tobák, ABRA

Netřeste se z marketplaces, využijte je!

Přednáška Radka Kloudu z Baselinkeru byla nabita informacemi o online tržnicích. Přiblížil rozdíl v oblibě nákupů na marketplaces – ve světě jsou prodeje na úrovni cca 65 – 70%, v Evropě 50 % a v rámci Česka a Slovenska je to zatím jen 10 %.

Jaký to má dopad? Vyhrává kupující. Získává lepší ceny a umí si je lépe porovnat. Prodávající už pociťují tlak na marži či strach z plagiátorství. Ale mohou se snáze dostat na další trhy.

Marketplaces pro prodejce nemusí být strašák – přináší možnost otestovat, jak budou na jiném trhu fungovat vaše výrobky, jak zareaguje konkurence a podobně.

Radek Klouda, Baselinker

GymBeam > Mutant Mass 3000

Slovenskou firmu GymBeam není třeba představovat. Daří se jí lámat rekordy i díky tomu, že v začátcích budování značky se výrazně odlišily od maskulinní konkurence.

V závěrečné přednášce prozradil zakladatel a ředitel firmy Dalibor Cicman 5 pilířů GymBeamu, které se za 10 let jeho existence téměř nezměnily. Jak se mu podařilo vytvořit kvalitní systém hodnoty za peníze?

Investujte do nápadů, které mají dlouhodobý dopad. Spoiler: Reels ani TokTok to nejsou.

Dalibor Cicman, GymBeam

Ten, kdo se neptá, buď ví všechno, nebo neví nic

Na konci každé přednášky pokládáme spíkrům otázky z publika. Po posledním přednášejícím přichází na řadu panelová diskuse, kde se účastníci mohou dále ptát na vše, co je zajímá. I když je konference dostupná v živém vysílání zcela zdarma, ptát se mohou jen přímí účastníci akce.

Zvolenčany zajímalo například to, kolik procent obratu přináší nejprodávanější produkt na GymBeamu, jak se ABRA přizpůsobuje změnám v legislativě nebo zda má smysl vstup nového e-shopu na marketplace, pokud ještě není plně rozjetý. Padly také tipy na to, jak si zajistit jednotnou formu komunikace při tvorbě copy a kdy je nejlepší poslat poptávku na skladovací systém.

Panelová diskusia so všetkými rečníkmi.

Navazujte kontakty, bavte se a hodujte

Příjemné prostředí baru dopřálo přátelské atmosféře a neřízenému networkingu. Účastníci si užívali chutné občerstvení, bavili se mezi sebou i s řečníky. Nová fotostěna si užívala pozornost objektivů.

Navíc závěrečný kvíz vás umí odměnit za rychlé reakce. Kdo dává na přednáškách pozor a pravidelně čte Ecommerce Bridge, může odejít s hodnotnou cenou.

Už víte, že se vyplatí přijít. Zarezervujte su místo na další přednášku, kde se dozvíte například to, jak kontrolovat úkoly, které se mají pravidelně dělat (nejen) v marketingu, posvítíme si na CX v e-commerce či automatizovanou komunikaci se zákazníky. Ukážeme si trendy nákupních košíků a opět přivítáme Dalibora Cicmana, tentokrát však se zaměřením na agilní projektový management v GymBeamu.

Přijeďte 9. května do Liptovského Mikuláše a zažijte společně s námi nabitou konferenci. Vstupenky už jsou v prodeji, tak si pořiďte místo a užijte si inspirativní večer. Nezapomeňte na možnost live streamingu, který je k dispozici úplně zdarma.

Sdílet článek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge

Starám se o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtruji témata z oblasti e-commerce a marketingu, abyste měli vše na jednom místě a získali přehled o tom, co se děje doma i ve světě.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu
3 min. doba čtení

Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu

Web Summit je jednou z největších a nejprestižnějších technologických konferencí na světě. Byla založena v roce 2009 a každoročně se koná v Lisabonu. Konference přitahuje tisíce návštěvníků včetně technologických profesionálů, začínajících firem, investorů, politických představitelů a zástupců médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Přečíst článek
Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!
11 min. doba čtení

Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!

Komunikujte pozitivně, jednoduše, bez greenwashingu a chytře s AI. Takto by se dal obsahově shrnout 7. ročník konference Communication Summit z produkce společnosti Blue Events, který proběhl 5. června v O2 universum. Ať už jste byli mezi čtyřmi stovkami návštěvníků, nebo ne, podívejte se na přehled toho nejdůležitějšího, co během programu zaznělo.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+