V prémiovém účtu se firmy mohou těšit na nové funkce, jako je například vlastní CTA tlačítko. Značky si budou moci na své stránce přizpůsobit tlačítko výzvy k akci, které uživatele přesměruje na určenou stránku. Nástroj poháněný umělou inteligencí zjednoduší tvorbu obsahu na stránce a pomůže s příspěvky a aktualizacemi stránky.
Stejně jako u placeného individuálního členství mají společnosti přístup k seznamu návštěvníků. To jim poskytuje přesnější informace o tom, kdo si profil stránky prohlížel. Reference klientů budou poutavější – k dispozici bude možnost citovat spokojeného klienta, přidat obrázek nebo logo společnosti a zobrazit je v horní části stránky.
Stránky s prémiovým účtem se mohou těšit také z vyššího počtu sledujících. Uživatelé, kteří projeví zájem o obsah stránky, budou automaticky dostávat pozvánky ke sledování stránky společnosti.
Předplatné je v současné době ve fázi testování. Vybrané malé podniky testují balíčky za cenu od 99 dolarů měsíčně.
Prémiové stránky společnosti budou od běžných stránek odlišeny speciální ikonou. Spekuluje se, že stránky s prémiovými účty budou ve výsledcích vyhledávání upřednostňovány.