2 min. doba čtení

LinkedIn Premium se rozšíří i na stránky společnosti

LinkedIn zavádí novou možnost předplatného, tentokrát se zaměřuje na firmy. Cílem balíčku je zvýšit viditelnost značky na platformě.

LinkedIn Premium se rozšíří i na stránky společnosti
Zdroj: Depositphotos

V prémiovém účtu se firmy mohou těšit na nové funkce, jako je například vlastní CTA tlačítko. Značky si budou moci na své stránce přizpůsobit tlačítko výzvy k akci, které uživatele přesměruje na určenou stránku. Nástroj poháněný umělou inteligencí zjednoduší tvorbu obsahu na stránce a pomůže s příspěvky a aktualizacemi stránky.

Stejně jako u placeného individuálního členství mají společnosti přístup k seznamu návštěvníků. To jim poskytuje přesnější informace o tom, kdo si profil stránky prohlížel. Reference klientů budou poutavější – k dispozici bude možnost citovat spokojeného klienta, přidat obrázek nebo logo společnosti a zobrazit je v horní části stránky.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Stránky s prémiovým účtem se mohou těšit také z vyššího počtu sledujících. Uživatelé, kteří projeví zájem o obsah stránky, budou automaticky dostávat pozvánky ke sledování stránky společnosti.

Předplatné je v současné době ve fázi testování. Vybrané malé podniky testují balíčky za cenu od 99 dolarů měsíčně.

Prémiové stránky společnosti budou od běžných stránek odlišeny speciální ikonou. Spekuluje se, že stránky s prémiovými účty budou ve výsledcích vyhledávání upřednostňovány.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Instagram odhaluje strategické priority pro rok 2025
2 min. doba čtení

Instagram odhaluje strategické priority pro rok 2025

Po týdnu plném změn ve společnosti Meta a živých diskusích přišel Instagram s představením svých strategických priorit. Generální ředitel Adam Mosseri nastínil ambiciózní vizi platformy pro rok 2025, která se zaměřuje hlavně na nové kreativní nástroje a lepší propojení uživatelů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, které podpoří i e-commerce
2 min. doba čtení

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, které podpoří i e-commerce

TikTok ve své zprávě What’s Next 2025 představuje nové trendy a tipy, které mohou e-commerce značky využít k udržení relevance a lepšímu propojení s publikem. Podívejte se na hlavní body, které vám pomohou zorientovat se na trhu, zlepšit výkonnost a vytvořit smysluplné spojení s cílovou skupinou pomocí daty podložených poznatků a osvědčených postupů.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Instagram zveřejnil 5 chyb, které omezují váš dosah
5 min. doba čtení

Instagram zveřejnil 5 chyb, které omezují váš dosah

Pokud chcete, aby vaše značka zazářila a dostala se k co nejvíce lidem, je důležité vědět, co na platformě funguje a čemu se naopak vyhnout. Instagram nedávno zveřejnil seznam chyb, které mohou omezit váš dosah. Aby vaše snaha při tvorbě a plánování příspěvků přinášela ovoce, připravili jsme jednoduchý přehled spolu s příklady.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+