Ecommerce Bridge
Online médium pro e-shopy, marketéry a všechny fanoušky ecommerce.
Novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z brandže.
Evropský e-commerce by měl dosáhnout hodnoty 750 miliard dolarů do roku 2027
Evropa má v globální ekonomice silné postavení díky svému zpracovatelskému průmyslu a významné roli v digitálním odvětví. Zatímco na velkých trzích je e-commerce velmi rozšířené, menším ekonomikám nabízí zajímavé příležitosti k obchodnímu růstu.
Reddit vylepšil interakce na mobilních zařízeních
Reddit uvedl řadu vylepšení do svého mobilního uživatelského rozhraní. Zaměřil se na zjednodušení interakce uživatelů a podporu zapojení do komunity.
Připravte se na nová pravidla obalových materiálů
Očekává se, že každý Evropan do roku 2030 vyprodukuje až 209 kg odpadu ročně. Nová pravidla Evropské unie mají za cíl tento trend zvrátit – požadují snížení množství obalů o 5 % do roku 2030, o 10 % do roku 2035 a o 15 % do roku 2040.
Věci už nejsou jako před 15 lety, zaznělo na interním setkání Googlu
Při nedávném all-hands setkání Googlu se Prabhakar Raghavan vyjádřil, že adaptace je v rychle měnícím se prostředí klíčová. Raghavan je Senior Vice President ve společnosti Google, kde je zodpovědný za produkty Google Search, Assistant, Geo, Ads, Commerce a Payments.
Reshoper 2024 ukáže e-shopům, jak růst v nepředvídatelné době
Jde k sobě růst e-shopu a nepříznivá ekonomická situace? Příběhy e-shopů, které letos představí Reshoper, vám ukážou, že ano! Že úspěch se může dostavit i v rychlé a obtížně předvídatelné době.
Co tvoří klíč k brand loyalty?
V rozvíjejícím se světě e-commerce, kde se počítá každé kliknutí, je nezbytné pochopit složitost chování spotřebitelů. Rozsáhlá zpráva společnosti Intuit The Science of Loyalty proniká hluboko do psychiky spotřebitelů a odhaluje, co stojí za věrností značce.
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]
Ecommerce Bridge UPDATE 16/2024
Nejnovější díl podcastu Ecommerce Bridge UPDATE najdete na všech oblíbených platformách.
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]