2 min. doba čtení

Reddit vylepšil interakce na mobilních zařízeních

Reddit uvedl řadu vylepšení do svého mobilního uživatelského rozhraní. Zaměřil se na zjednodušení interakce uživatelů a podporu zapojení do komunity.

Reddit vylepšil interakce na mobilních zařízeních
Zdroj: Reddit

V aplikaci Redditu se zjednoduší přístup ke komentářům a zároveň se budou načítat rychleji. Klepnutím na tlačítko odpovědi se nyní přímo otevře seznam komentářů, čímž se odstraní potřeba posouvání se kolem hlavního příspěvku.

„Konverzace jsou základem Redditu a odlišují nás od zbytku internetu. Prostřednictvím příspěvků a komentářů se uživatelé zapojují do komunikace mezi sebou a se svými komunitami,“ uvádí platforma.

Nový kontextový panel na vrchu stránky s komentáři umožňuje uživatelům snadno se kdykoli vrátit zpět k hlavnímu příspěvku.

Jednodušší bude i prohlížení médií. Uživatelé nyní mohou kliknout na obrázky nebo videa ve svém seznamu příspěvků, aby se zobrazily v plné velikosti. Reddit zavedl také jednotný přehrávač médií a nové přechody, což usnadňuje uživatelům interakci s obsahem v aplikaci.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Tyto aktualizace mají za cíl poskytnout uživatelům intuitivnější uživatelské prostředí, usnadnit plynulou navigaci přes obsah a podněcovat aktivní zapojování se do diskusí.

Přestože Reddit v našich nepatří mezi top platformy, specifická cílovka může být zajímavá i pro e-commerce hráče. Například subreddit r/CzechRepublic má přibližně 190 000 členů a v rámci r/CzechRepublic je to přibližně 373 000 subscriberů.

Navíc, Reddit nedávno zavedl nový reklamní formát „Free-Form Ads”, které budou vypadat jako organické příspěvky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+