2 min. doba čtení

Reddit vylepšil interakce na mobilních zařízeních

Reddit uvedl řadu vylepšení do svého mobilního uživatelského rozhraní. Zaměřil se na zjednodušení interakce uživatelů a podporu zapojení do komunity.

Reddit vylepšil interakce na mobilních zařízeních
Zdroj: Reddit

V aplikaci Redditu se zjednoduší přístup ke komentářům a zároveň se budou načítat rychleji. Klepnutím na tlačítko odpovědi se nyní přímo otevře seznam komentářů, čímž se odstraní potřeba posouvání se kolem hlavního příspěvku.

„Konverzace jsou základem Redditu a odlišují nás od zbytku internetu. Prostřednictvím příspěvků a komentářů se uživatelé zapojují do komunikace mezi sebou a se svými komunitami,“ uvádí platforma.

Nový kontextový panel na vrchu stránky s komentáři umožňuje uživatelům snadno se kdykoli vrátit zpět k hlavnímu příspěvku.

Jednodušší bude i prohlížení médií. Uživatelé nyní mohou kliknout na obrázky nebo videa ve svém seznamu příspěvků, aby se zobrazily v plné velikosti. Reddit zavedl také jednotný přehrávač médií a nové přechody, což usnadňuje uživatelům interakci s obsahem v aplikaci.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Tyto aktualizace mají za cíl poskytnout uživatelům intuitivnější uživatelské prostředí, usnadnit plynulou navigaci přes obsah a podněcovat aktivní zapojování se do diskusí.

Přestože Reddit v našich nepatří mezi top platformy, specifická cílovka může být zajímavá i pro e-commerce hráče. Například subreddit r/CzechRepublic má přibližně 190 000 členů a v rámci r/CzechRepublic je to přibližně 373 000 subscriberů.

Navíc, Reddit nedávno zavedl nový reklamní formát „Free-Form Ads”, které budou vypadat jako organické příspěvky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky
6 min. doba čtení

Ověřené nástroje a strategie sociálních sítí pro malé značky

Malé firmy potřebují strategii, která propojí správné nástroje a platformy s vhodnými formáty obsahu, aby dokázaly oslovit publikum a zvyšovat prodeje. Tento průvodce nabízí praktický přehled klíčových marketingových nástrojů pro sociální sítě spolu s ověřenými strategiemi a konkrétními příklady, jak uspět v e-commerce na sociálních sítích.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge