2 min. doba čtení

Reddit vylepšil interakce na mobilních zařízeních

Reddit uvedl řadu vylepšení do svého mobilního uživatelského rozhraní. Zaměřil se na zjednodušení interakce uživatelů a podporu zapojení do komunity.

Reddit vylepšil interakce na mobilních zařízeních
Zdroj: Reddit

V aplikaci Redditu se zjednoduší přístup ke komentářům a zároveň se budou načítat rychleji. Klepnutím na tlačítko odpovědi se nyní přímo otevře seznam komentářů, čímž se odstraní potřeba posouvání se kolem hlavního příspěvku.

„Konverzace jsou základem Redditu a odlišují nás od zbytku internetu. Prostřednictvím příspěvků a komentářů se uživatelé zapojují do komunikace mezi sebou a se svými komunitami,“ uvádí platforma.

Nový kontextový panel na vrchu stránky s komentáři umožňuje uživatelům snadno se kdykoli vrátit zpět k hlavnímu příspěvku.

Jednodušší bude i prohlížení médií. Uživatelé nyní mohou kliknout na obrázky nebo videa ve svém seznamu příspěvků, aby se zobrazily v plné velikosti. Reddit zavedl také jednotný přehrávač médií a nové přechody, což usnadňuje uživatelům interakci s obsahem v aplikaci.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Tyto aktualizace mají za cíl poskytnout uživatelům intuitivnější uživatelské prostředí, usnadnit plynulou navigaci přes obsah a podněcovat aktivní zapojování se do diskusí.

Přestože Reddit v našich nepatří mezi top platformy, specifická cílovka může být zajímavá i pro e-commerce hráče. Například subreddit r/CzechRepublic má přibližně 190 000 členů a v rámci r/CzechRepublic je to přibližně 373 000 subscriberů.

Navíc, Reddit nedávno zavedl nový reklamní formát „Free-Form Ads”, které budou vypadat jako organické příspěvky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+