2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se měly jiné e-shopy soustředit z pohledu webu nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Robert Čižmár, CTO v GymBeamu.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:21 Běží GymBeam stále na Magentu?
  • 04:13 Dělali by něco v minulosti jinak, když vidí, jak to momentálně funguje?
  • 05:50 Jak probíhá proces přechodu na vlastní systém?
  • 09:58 Je přechod na Shopify dobrý řešením?
  • 12:22 Jak přistoupit k migraci tak, aby to nemělo vliv na podnikání?
  • 14:51 Kdy by člověk měl fakt zvažoval custom řešení už od začátku?
  • 19:58 Jak přistupuje GymBeam k vylepšování frontendu?
  • 22:40 Co je to store-front?
  • 25:45 Na co by se měly jiné e-shopy soustředit z pohledu webu?
  • 27:54 Kde vidí Robo GymBeam z vývojářského hlediska za pár let?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+