4 min. doba čtení

Reshoper 2024 ukáže e-shopům, jak růst v nepředvídatelné době

Jde k sobě růst e-shopu a nepříznivá ekonomická situace? Příběhy e-shopů, které letos představí Reshoper, vám ukážou, že ano! Že úspěch se může dostavit i v rychlé a obtížně předvídatelné době. 

Reshoper 2024 ukáže e-shopům, jak růst v nepředvídatelné době
Zdroj: Reshoper

Na pódiu konference Reshoper 15. května 2024 v PVA EXPO Praha Letňany vystoupí firmy, které se nebojí dělat odvážná rozhodnutí a umí se adaptovat. Jaké kroky podnikly, aby navýšily svůj obrat a zisk v roce, který se pro mnoho e-shopů nesl ve znamení poklesu?

CEOs e-shopů, kteří se nebojí sdílet know how

Úspěšnými příběhy se mohou e-shopaři, markeťáci i budoucí podnikatelé inspirovat celý den a napříč celou akcí, a to včetně veletržní části, kam je vstup po registraci zdarma. Líbit se tu bude všem, kdo mají chuť měnit svůj byznys k lepšímu a chtějí si užít networking s lidmi z e-commerce.

Letošní novinkou jsou CEO stolky v Poradenské zóně. Návštěvníci se mohou přijít na cokoli zeptat úspěšných ředitelů či zakladatelů e-shopů. Vždyť i oni si kdysi řešili řadu podobných problémů. K vašim službám budou CEOs, kteří se nebojí sdílet své know how:

Poradenská zóna, kde spolu s řediteli e-shopů návštěvníci potkají i 17 expertů na e-commerce a mohou se zdarma na cokoli zeptat, je součástí veletrhu s více než 130 stánky.

Na vlně růstu

Během konference Na vlně růstu promluví 9 expertů, kterým se podařilo na měnícím se trhu uspět. Předvedou například, jak se prodrat mezi lídry, jak pohlížet na marketing z hlediska růstu nebo jak efektivně vyhodnocovat data po přechodu na GA4.

Příběh o tom, jak se za dva roky dostat mezi top 3 hráče na trhu, vyrůst ze 70 na 300 milionů, uvést do života značku a posouvat ji spolu s velikostí byznysu, přinese brand manažerka Knihobotu Bára Votavová. Na otázku „Co si z vašeho příběhu může odnést menší nebo střední e-shop?“ v rozhovoru odpovídá: „My jsme byli malí a střední docela nedávno, a přestože hodně věcí je u nás velmi specifických, pořád jsme jen značka, která přináší řešení zákaznických problémů a potřeb.“

Na příkladě aktuální zkušenosti s expanzí do Itálie ukáže Martin Anderko, Head of Performance GymBeam, jak vše naplánovat tak, aby byla expanze úspěšná a nebyly to jen vyhozené peníze.

„Budování značky je pro nás klíčové na každém trhu, na který vstupujeme. Řekl bych, že je v naší DNA, že se chceme stát lídrem na všech trzích, na kterých působíme, a to by samozřejmě nebylo možné bez budování značky,“ říká v rozhovoru.

Jsou PNO, ROAS nebo budget to, s čím vstáváte a usínáte? Adam Šilhan z Igloonet ukáže, jak vyhodnocovat a plánovat marketing tak, aby e-shopu pomáhal v růstu. „Víc než na otázku, jak najít v portfoliu ty top produkty, které se stanou pro byznys klíčovými, bych se zaměřil na data z ostrého provozu. Od toho jak moc produkt lidi zaujme (jaké je CTR z kategorie), jak moc je chytí (jaký je poměr vložení do košíku). Podle toho, kde produkt zaostává, nebo vyčnívá oproti standardu můžu dál optimalizovat.“ Zjistíte tak, co jsou produkty, u kterých se vyplatí jít do marketingu agresivně, protože vám následně přivedou další prodeje.

Návštěvníky konference čekají i zajímavé výsledky unikátního průzkumu, který v lednu 2024 realizoval mezi 1500 českými a slovenskými e-shopy Shoptet. Dozvíme se tak, jaké je tajemství úspěchu e-shopů, které v roce 2023 rostly. A můžeme už prozradit, že hlavní důvod není marketing.

Máte chuť měnit věci, hledáte, co na svém e-shopu posunout, aby vám rostly prodeje, aby sílila vaše značka? Na Reshoperu potkáte spoustu podobně naladěných lidí, tak si přijďte užít přednášky, networking a po konferenci i afterparty v legendárním Terminálu v centru Karlína, pod pivovarem Dva kohouti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+