4 min. doba čtení

Reshoper 2024 ukáže e-shopům, jak růst v nepředvídatelné době

Jde k sobě růst e-shopu a nepříznivá ekonomická situace? Příběhy e-shopů, které letos představí Reshoper, vám ukážou, že ano! Že úspěch se může dostavit i v rychlé a obtížně předvídatelné době. 

Reshoper 2024 ukáže e-shopům, jak růst v nepředvídatelné době
Zdroj: Reshoper

Na pódiu konference Reshoper 15. května 2024 v PVA EXPO Praha Letňany vystoupí firmy, které se nebojí dělat odvážná rozhodnutí a umí se adaptovat. Jaké kroky podnikly, aby navýšily svůj obrat a zisk v roce, který se pro mnoho e-shopů nesl ve znamení poklesu?

CEOs e-shopů, kteří se nebojí sdílet know how

Úspěšnými příběhy se mohou e-shopaři, markeťáci i budoucí podnikatelé inspirovat celý den a napříč celou akcí, a to včetně veletržní části, kam je vstup po registraci zdarma. Líbit se tu bude všem, kdo mají chuť měnit svůj byznys k lepšímu a chtějí si užít networking s lidmi z e-commerce.

Letošní novinkou jsou CEO stolky v Poradenské zóně. Návštěvníci se mohou přijít na cokoli zeptat úspěšných ředitelů či zakladatelů e-shopů. Vždyť i oni si kdysi řešili řadu podobných problémů. K vašim službám budou CEOs, kteří se nebojí sdílet své know how:

Poradenská zóna, kde spolu s řediteli e-shopů návštěvníci potkají i 17 expertů na e-commerce a mohou se zdarma na cokoli zeptat, je součástí veletrhu s více než 130 stánky.

Na vlně růstu

Během konference Na vlně růstu promluví 9 expertů, kterým se podařilo na měnícím se trhu uspět. Předvedou například, jak se prodrat mezi lídry, jak pohlížet na marketing z hlediska růstu nebo jak efektivně vyhodnocovat data po přechodu na GA4.

Příběh o tom, jak se za dva roky dostat mezi top 3 hráče na trhu, vyrůst ze 70 na 300 milionů, uvést do života značku a posouvat ji spolu s velikostí byznysu, přinese brand manažerka Knihobotu Bára Votavová. Na otázku „Co si z vašeho příběhu může odnést menší nebo střední e-shop?“ v rozhovoru odpovídá: „My jsme byli malí a střední docela nedávno, a přestože hodně věcí je u nás velmi specifických, pořád jsme jen značka, která přináší řešení zákaznických problémů a potřeb.“

Na příkladě aktuální zkušenosti s expanzí do Itálie ukáže Martin Anderko, Head of Performance GymBeam, jak vše naplánovat tak, aby byla expanze úspěšná a nebyly to jen vyhozené peníze.

„Budování značky je pro nás klíčové na každém trhu, na který vstupujeme. Řekl bych, že je v naší DNA, že se chceme stát lídrem na všech trzích, na kterých působíme, a to by samozřejmě nebylo možné bez budování značky,“ říká v rozhovoru.

Jsou PNO, ROAS nebo budget to, s čím vstáváte a usínáte? Adam Šilhan z Igloonet ukáže, jak vyhodnocovat a plánovat marketing tak, aby e-shopu pomáhal v růstu. „Víc než na otázku, jak najít v portfoliu ty top produkty, které se stanou pro byznys klíčovými, bych se zaměřil na data z ostrého provozu. Od toho jak moc produkt lidi zaujme (jaké je CTR z kategorie), jak moc je chytí (jaký je poměr vložení do košíku). Podle toho, kde produkt zaostává, nebo vyčnívá oproti standardu můžu dál optimalizovat.“ Zjistíte tak, co jsou produkty, u kterých se vyplatí jít do marketingu agresivně, protože vám následně přivedou další prodeje.

Návštěvníky konference čekají i zajímavé výsledky unikátního průzkumu, který v lednu 2024 realizoval mezi 1500 českými a slovenskými e-shopy Shoptet. Dozvíme se tak, jaké je tajemství úspěchu e-shopů, které v roce 2023 rostly. A můžeme už prozradit, že hlavní důvod není marketing.

Máte chuť měnit věci, hledáte, co na svém e-shopu posunout, aby vám rostly prodeje, aby sílila vaše značka? Na Reshoperu potkáte spoustu podobně naladěných lidí, tak si přijďte užít přednášky, networking a po konferenci i afterparty v legendárním Terminálu v centru Karlína, pod pivovarem Dva kohouti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu
3 min. doba čtení

Proč si koupit lístky na Web Summit v Lisabonu

Web Summit je jednou z největších a nejprestižnějších technologických konferencí na světě. Byla založena v roce 2009 a každoročně se koná v Lisabonu. Konference přitahuje tisíce návštěvníků včetně technologických profesionálů, začínajících firem, investorů, politických představitelů a zástupců médií.

Andrej Sopka Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Přečíst článek
Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!
11 min. doba čtení

Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!

Komunikujte pozitivně, jednoduše, bez greenwashingu a chytře s AI. Takto by se dal obsahově shrnout 7. ročník konference Communication Summit z produkce společnosti Blue Events, který proběhl 5. června v O2 universum. Ať už jste byli mezi čtyřmi stovkami návštěvníků, nebo ne, podívejte se na přehled toho nejdůležitějšího, co během programu zaznělo.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+