
Podle Pinterestu je hlavním důvodem používání této sociální sítě vyhledávání informací o produktech a značkách. Nová funkce přímých odkazů má zjednodušit cestu od zájmu ke konverzi.
U ostatních reklam na Pinterestu je třeba dvou kliknutí, abyste se dostali mimo Pinterest. Nejprve lidé uvidí reklamu zblízka a poté je druhé kliknutí přesune z Pinterestu na webové stránky inzerenta. U reklam využívajících přímé odkazy stačí jedno kliknutí, aby se dostali přímo na webové stránky inzerenta. Tato zjednodušená cesta zákazníka je navržena tak, aby podporovala cíle spodního trychtýře při nižších nákladech,” vysvětlují v prohlášení.
Výkon v číslech
Pinterest považuje přímé odkazy za úspěch. Značky, které začaly používat přímé odkazy v kampaních ve fázi zvažování, zaznamenaly v průměru o 96 % více kliknutí na stránky s povolenými odkazy ve srovnání s předchozími kampaněmi na Pinterestu. To zahrnuje dokonce i úsporu nákladů, kdy náklady na jedno odchozí kliknutí klesly o neuvěřitelných 38 %.”.
Podobného úspěchu podle platformy dosahují i konverzní kampaně. Značky využívající katalogové kampaně zaznamenaly v průměru 68% nárůst počtu kliknutí na stránky a 26% nárůst konverzí na jedno kliknutí.
Pinterest uvádí, že přímé odkazy jsou automaticky povoleny v kampaních ve fázi zvažování, ale v kampaních s konverzí a nákupem je musí inzerenti povolit ve Správci reklam.
Nejnovější čtvrtletní výsledky společnosti Pinterest překvapily na globální úrovni – uživatelé i inzerenti rostou. U nás je tato platforma při plánování reklamních kampaní poněkud neprávem opomíjena. V nedávném rozhovoru s Davidem Šerfözöm z Alephu se můžete dozvědět více o potenciálu této sítě.
