2 min. doba čtení

Pinterest spouští přímé odkazy

Pinterest přinesl nové způsoby, jak podpořit kampaně před Vánoci. Zaměřil se na rozšíření nové funkce přímých odkazů.

Pinterest spouští přímé odkazy
Zdroj: Pinterest

Podle Pinterestu je hlavním důvodem používání této sociální sítě vyhledávání informací o produktech a značkách. Nová funkce přímých odkazů má zjednodušit cestu od zájmu ke konverzi.

U ostatních reklam na Pinterestu je třeba dvou kliknutí, abyste se dostali mimo Pinterest. Nejprve lidé uvidí reklamu zblízka a poté je druhé kliknutí přesune z Pinterestu na webové stránky inzerenta. U reklam využívajících přímé odkazy stačí jedno kliknutí, aby se dostali přímo na webové stránky inzerenta. Tato zjednodušená cesta zákazníka je navržena tak, aby podporovala cíle spodního trychtýře při nižších nákladech,” vysvětlují v prohlášení.

Výkon v číslech

Pinterest považuje přímé odkazy za úspěch. Značky, které začaly používat přímé odkazy v kampaních ve fázi zvažování, zaznamenaly v průměru o 96 % více kliknutí na stránky s povolenými odkazy ve srovnání s předchozími kampaněmi na Pinterestu. To zahrnuje dokonce i úsporu nákladů, kdy náklady na jedno odchozí kliknutí klesly o neuvěřitelných 38 %.”.

Podobného úspěchu podle platformy dosahují i konverzní kampaně. Značky využívající katalogové kampaně zaznamenaly v průměru 68% nárůst počtu kliknutí na stránky a 26% nárůst konverzí na jedno kliknutí.

Pinterest uvádí, že přímé odkazy jsou automaticky povoleny v kampaních ve fázi zvažování, ale v kampaních s konverzí a nákupem je musí inzerenti povolit ve Správci reklam.

Nejnovější čtvrtletní výsledky společnosti Pinterest překvapily na globální úrovni – uživatelé i inzerenti rostou. U nás je tato platforma při plánování reklamních kampaní poněkud neprávem opomíjena. V nedávném rozhovoru s Davidem Šerfözöm z Alephu se můžete dozvědět více o potenciálu této sítě.

|

Nejnovější z kategorie Sociální sítě
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+