2min. doba čtení

Pinterest a e-shopy? Zmeškaný vlak v e-commerce? (Dávid Šerfözö, Aleph)

Pinterest patří mezi sociální sítě ai když se to možná nezdá, je mezi lidmi populární. Na Slovensku má více než 800 tisíc aktivních měsíčních uživatelů, kde až 80% tvoří ženy. I proto je to zajímavý komunikační nástroj pro byznysy, které mají co na této platformě nabídnout. Nicméně je třeba myslet na to, že jde víc o nápady a inspirace, než jen o klasické sdílení fotek či videí. Jak to celé uchopit a co umí e-commerce segmentu Pinterest dát nám do studia Ecommerce Bridge přišel promluvit Dávid Šerfözö z Aleph.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:52 Hlavní zaměření agentury Aleph
  • 03:30 Proč Pinterest? Jaký má potenciál?
  • 04:46 O čem je vlastně Pinterest?
  • 05:43 Jak to tam funguje?
  • 07:16 Je tam i nějaká forma nástěnky s doporučeními?
  • 08:11 Mohu tvořit obsah i jako firma?
  • 09:25 Umí se na Pinterestu dnes někdo prosadit i organicky?
  • 17:15 Jsou nějaké reálné case studies z Pinterestu?
  • 21:45 Jak se řídí kampaně na Pinterestu?
  • 23:48 Je Aleph přímým kontaktem na Pinterest na Slovensku?
  • 25:39 Průběh spolupráce s Aleph
  • 31:23 Novinky na Spotify
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+