Společnost vykázala tržby ve výši 763 milionů dolarů, přestože válka na Blízkém východě způsobila pozastavení výdajů. Generální ředitel společnosti Bill Ready uvedl, že inzerenti se vrátili.
Uživatelů přibývá
Výrazný nárůst celosvětového počtu měsíčně aktivních uživatelů, kterých je téměř 500 milionů, může inzerentům pomoci s dosažením. Například podle analytiků Citi tvoří generace Z nyní až 42 % měsíčně aktivních uživatelů.
Společnost Barclays zvýšila implikovanou cenu akcií Pinterestu z 27 na 29 USD. “Je vzácné vidět v oblasti digitální reklamy (zejména v oblasti display reklamy) společnost, která je schopna jak zvýšit množství reklamy, tak zvýšit zapojení, a tím zrychlit příjmy (a to ještě předtím, než se projeví reklamní schopnosti Amazonu).” uvedli analytici Barclays.
Mobilní reklamní produkt Pinterest s hlubokým propojením zaznamenal více než 200% nárůst konverzí a meziroční nárůst měsíčně aktivních uživatelů o 8 %.
Plány a ambice na příští rok
Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2023 Pinterest předpovídá růst o 11 % až 13 %. “Věříme, že při vstupu do roku 2024 jsme připraveni na řadu katalyzátorů v oblastech růstu zapojení, inovací v reklamě, rozšíření našeho partnerství se společností Amazon a konzistentního zvyšování marží,” napsali analytici Citi ve zprávě pro investory.
“Naši uživatelé jsou velmi angažovaní a my přinášíme inzerentům lepší výsledky díky lepšímu měření a inovacím v celém funnelu,” řekl Ready.
Na potenciál Pinterestu jsme si posvítili také v rozhovoru s Davidem Šerfözöm.