2 min. doba čtení

eBay podporuje recommerce a představuje novinky

Podpora recommerce je celosvětově na vzestupu. Tento týden společnost eBay UK oznámila bezplatný prodej použitého oblečení, aby podpořila prodej z druhé ruky a oběhové hospodářství v oblasti módy.

eBay podporuje recommerce a představuje novinky
Zdroj: Depositphotos

V běžném obchodním modelu platí prodejce platformě poplatek po úspěšném prodeji produktu. Od nynějška se poplatky nevztahují na oblečení, tenisky, hodinky, kabelky a šperky. eBay doufá, že zrušením poplatků pro prodejce a kupující použitého oblečení podpoří prodej a zvýší počet uživatelů. Aplikace dokonce přidala nové funkce, které mají prodej usnadnit. Patří mezi ně popisy generované umělou inteligencí a personalizované nákupní zážitky.

Průměrný britský spotřebitel vlastní oblečení v hodnotě 400 liber, což činí 16,3 miliardy liber. Přesto v současné době prodává své nepotřebné oblečení pouze čtvrtina britských spotřebitelů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Společnost eBay UK rovněž spouští pilotní projekt nakupování prostřednictvím živého vysílání, který umožňuje živé aukce a exkluzivní nabídky. Kirsty Keoghanová, výkonná ředitelka globálního oddělení pro módu společnosti eBay, zdůrazňuje význam volného prodeje pro snížení množství odpadu ukládaného na skládky. Jen v roce 2023 zabránila společnost eBay prodejem použité módy vzniku 1,6 milionu kilogramů odpadu, což odpovídá více než 4 milionům košil.

Vybíráme
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge