Články a novinky na téma Sociální sítě

Facebook aktualizuje pravidla pro ukládání živých vysílání
2 min. doba čtení

Facebook aktualizuje pravidla pro ukládání živých vysílání

Facebook oznámil významné změny týkající se správy živých videí na své síti. Důležitá změna vstupuje v platnost dnes, 19. února 2025 – všechna nová živá vysílání budou na platformě dostupná pouze 30 dní po jejich odvysílání. Po měsíci Facebook automaticky smaže všechna videa ze svých serverů. Zjistěte, jak bude nově fungovat ukládání živých vysílání na […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Co lidé očekávají od značek na sociálních sítích v roce 2025?
5 min. doba čtení

Co lidé očekávají od značek na sociálních sítích v roce 2025?

Sociální média jsou dnes jedním z nejdůležitějších kanálů pro značky, které chtějí zaujmout, budovat vztahy se zákazníky a podporovat prodej. Nejnovější Sprout Social Index™ 2025 odhaluje, jak se mění očekávání spotřebitelů a co musí značky udělat, aby zůstaly relevantní. Jaká jsou očekávání od značek na sociálních sítích v roce 2025?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
BuzzFeed vstupuje na trh sociálních médií s BFisland
3 min. doba čtení

BuzzFeed vstupuje na trh sociálních médií s BFisland

BuzzFeed oznámil práci na samostatné platformě sociálních médií jako řešení problémů s toxicitou na internetu. Společnost podnikla první krok do světa sociálních sítí prostřednictvím své zábavní a kvízové platformy, jak uvádí Semafor.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?
3 min. doba čtení

Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?

Sociální média už dávno nejsou doménou jen mladší generace. Čerstvá data z průzkumu AMI Digital ukazují, že i boomeři, tedy lidé ve věkové kategorii 65+, tráví online překvapivě hodně času. Jaké platformy využívají, co je na sítích zajímá a co by z toho mohli vytěžit e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Po Británii míří do Německa. TikTok buduje evropskou síť skladů
2 min. doba čtení

Po Británii míří do Německa. TikTok buduje evropskou síť skladů

TikTok udělal další významný krok ve své evropské expanzi spuštěním logistických služeb v Německu. Společnost, která minulý rok dosáhla celosvětového obratu více než 30 miliard eur, již provádí nábor zaměstnanců pro svou pobočku v Mnichově, kde buduje divizi Fulfilled by TikTok (FTB).

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Instagram zavádí nové metriky. Delší sledování znamená lepší dosah
2 min. doba čtení

Instagram zavádí nové metriky. Delší sledování znamená lepší dosah

Instagram pokračuje v ladění svých analytických nástrojů, aby pomohl tvůrcům obsahu – a tedy i e-commerce značkám – maximalizovat zapojení publika. Platforma představila nové metriky pro Reels, které firmám umožní lépe pochopit chování publika a optimalizovat obsah tak, aby dosáhl maximálního dosahu a konverzí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Průzkum Snapchatu potvrdil, že tvůrci obsahu udrží pozornost déle a zvyšují prodej
3 min. doba čtení

Průzkum Snapchatu potvrdil, že tvůrci obsahu udrží pozornost déle a zvyšují prodej

Influencer marketing je spojený především s šířením povědomí o značce. Snapchat ve spolupráci s mediální agenturou OMG a výzkumnou společností eye square realizoval studii, která zkoumala dopad tvůrců na e-commerce. Výzkum ukazuje, že tvůrci obsahu mají reálný vliv na prodej, a to nejen v horních fázích marketingového trychtýře, ale i v konečném rozhodování zákazníků.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge