2 min. doba čtení

Instagram zavádí nové metriky. Delší sledování znamená lepší dosah

Instagram pokračuje v ladění svých analytických nástrojů, aby pomohl tvůrcům obsahu – a tedy i e-commerce značkám – maximalizovat zapojení publika. Platforma představila nové metriky pro Reels, které firmám umožní lépe pochopit chování publika a optimalizovat obsah tak, aby dosáhl maximálního dosahu a konverzí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Instagram zavádí nové metriky. Delší sledování znamená lepší dosah
Zdroj: Depositphotos

Přichází Míra zhlédnutí

Jednou z nejvýznamnějších novinek je metrika Míra zhlédnutí (View Rate), která ukazuje, jaké procento diváků sledovalo video déle než tři sekundy. Tento výsledek porovnává s průměrným chováním diváků u vašich ostatních videí.

Díky tomu zjistíte, zda si dané video udrželo pozornost lépe, nebo hůře než obvykle.

Vývoj zhlédnutí v čase

Další důležitou aktualizací je Views Over Time, tedy analýza zhlédnutí v čase. Poskytuje podrobnější pohled na to, jak se zapojení publika vyvíjí. Možnost filtrovat údaje podle sledujících a náhodných profilů, které váš obsah zhlédly, přidává další úroveň segmentace publika.

Pochopení vzorců udržení diváků umožňuje značkám přizpůsobit poselství a vizuální styl pro lepší výsledky.

Nové tipy pro zlepšení výkonu videí

Instagram zavedl novou sekci s tipy pro výkon Reels, která poskytuje rychlý přehled o tom, jak se jednotlivým videím daří. To by mělo pomoci zjistit, které formáty a témata publikum zajímají nejvíce.

Co přinesou Instagram a jeho nové metriky?

Instagram zdůraznil, že nejdůležitějším faktorem pro zvýšení dosahu videí je celkový čas sledování (Watch Time). Čím déle divák u videa zůstane, tím lépe ho algoritmus Instagramu hodnotí a šíří.

Nyní je vhodné zaměřit se na vytváření poutavého obsahu, který udrží pozornost diváků co nejdéle.

Využitím novinek mohou značky identifikovat prvky, které udržují publikum u sledování, optimalizovat kreativní strategie pro maximalizaci času sledování a lépe pochopit preference sledujících i nových potenciálních zákazníků.

Protože Instagram stále více upřednostňuje video obsah, nové metriky budou důležité pro zvýšení zapojení, rozšíření publika a podporu prodeje.

Sdílet článek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge

Starám se o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtruji témata z oblasti e-commerce a marketingu, abyste měli vše na jednom místě a získali přehled o tom, co se děje doma i ve světě. Tvořím i časopis Ecommerce Bridge. 📰

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+