2 min. doba čtení

Po Británii míří do Německa. TikTok buduje evropskou síť skladů

TikTok udělal další významný krok ve své evropské expanzi spuštěním logistických služeb v Německu. Společnost, která minulý rok dosáhla celosvětového obratu více než 30 miliard eur, již provádí nábor zaměstnanců pro svou pobočku v Mnichově, kde buduje divizi Fulfilled by TikTok (FTB).

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Po Británii míří do Německa. TikTok buduje evropskou síť skladů
Zdroj: Depositphotos

Celosvětový úspěch a vstup do Evropy

Toto rozšíření přichází po úspěšném startu TikTok Shop před třemi lety v Asii a následném spuštění ve Velké Británii a Spojených státech. Navzdory právním problémům se USA staly největším trhem pro TikTok Shop.

Provoz ve Velké Británii zaznamenal působivý růst – objem obchodu se více než zdvojnásobil a na platformu se připojilo přes 200 000 firem.

TikTok Shop využil tento úspěch ke spuštění služeb v Irsku a Španělsku koncem roku 2024, čímž oficiálně vstoupil na pevninskou Evropu.

Strategie TikToku pro německý trh

Spuštění FBT v Německu je klíčovou strategií pro posílení logistické sítě TikToku v Evropě. Služba, která poskytuje skladování, výběr, balení a doručování zboží pro prodejce, byla ve Velké Británii spuštěna v létě 2023. V USA při poskytování těchto služeb spolupracuje TikTok se společností ShipBob.

Analytici očekávají významnou účast Zalanda, předního německého online prodejce módy, který se již osvědčil na TikTok Shop UK. TikTok tuto spolupráci zmínil i ve svém blogovém příspěvku, kde se označil za „dokonalého partnera pro Zalando“.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Plány celoevropské expanze

Plány společnosti v Evropě přesahují hranice Německa. Nové pracovní pozice v oblasti obchodu se objevují v Amsterdamu, Paříži a Miláně, kde TikTok Shop dosud nefunguje.

Aktivní hledání nových zaměstnanců naznačuje, že TikTok chce rozšířit svou e-commerce síť do celé Evropy. Němečtí prodejci budou moci využívat služby FBT ke skladování zboží v místních skladech, což zefektivní logistiku a zkrátí dodací lhůty.

Touto expanzí TikTok potvrzuje svůj záměr transformovat se ze sociální sítě na významného hráče na evropském e-commerce trhu, podobně jako to udělal na jiných trzích prostřednictvím integrace sociálního obchodu.

Sdílet článek
Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?
4 min. doba čtení

Video na LinkedIn získává více prostoru. Jak toho využít?

Video obsah poutá pozornost – vidíme to v podstatě na všech platformách. Na Instagramu dominují Reels, Facebook je plný videí, dokonce YouTube, který je založen na videích, má své Shorts. A nakonec se s nimi setkáváme i v e-shopech při prezentaci produktů. Také byznysová síť LinkedIn informovala, že meziročně sledovanost videí vzrostla o 36 %, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Instagram zavádí nové metriky. Delší sledování znamená lepší dosah
2 min. doba čtení

Instagram zavádí nové metriky. Delší sledování znamená lepší dosah

Instagram pokračuje v ladění svých analytických nástrojů, aby pomohl tvůrcům obsahu – a tedy i e-commerce značkám – maximalizovat zapojení publika. Platforma představila nové metriky pro Reels, které firmám umožní lépe pochopit chování publika a optimalizovat obsah tak, aby dosáhl maximálního dosahu a konverzí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+