Články a novinky na téma Novinky

Heslo versus passkey: Které přihlašování je bezpečnější a pohodlnější?
3 min. doba čtení

Heslo versus passkey: Které přihlašování je bezpečnější a pohodlnější?

Každý e-shopař to zná: zákazník se při pokusu o přihlášení zasekne, zapomene heslo, po několika neúspěšných pokusech to vzdá – a košík zůstane prázdný. Frustrace, kterou hesla způsobují, nefrustruje jen zákazníky, ale i samotné obchodníky. Naštěstí existuje řešení, které může tuto bariéru odstranit – a zároveň zvýšit bezpečnost i konverze. Jmenuje se passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
YouTube vylepšuje analytiku. Co se mění a jak z toho vytěžit maximum?
3 min. doba čtení

YouTube vylepšuje analytiku. Co se mění a jak z toho vytěžit maximum?

YouTube patří k silným kanálům pro budování značky a vzdělávání zákazníků. Pokud se ale chcete hlouběji ponořit do analýzy svého videoobsahu, potřebujete kvalitní data. YouTube proto přináší vylepšení režimu Advanced Mode v nástroji YouTube Studio. Cílem je zjednodušit práci s analytikou tak, aby byla rychlejší, přehlednější a praktičtější pro tvůrce i marketéry.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Lidé hledají očima, ne slovy. Pinterest na to má data i řešení
3 min. doba čtení

Lidé hledají očima, ne slovy. Pinterest na to má data i řešení

Pinterest ukazuje, že pokud jde o vkus a styl, slova někdy nestačí. Obraz dokáže přesně vystihnout to, co byste jen těžko hledali pomocí textu. Díky vizuálnímu vyhledávání dokáže uživatele dovést k přesnému produktu bez jediného napsaného slova. A nová data ukazují, že to skutečně dělá čím dál víc lidí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Všechna videa na Facebooku se mění na Reels
5 min. doba čtení

Všechna videa na Facebooku se mění na Reels

Platforma zavádí změnu, která zásadně ovlivní způsob, jakým miliony lidí sdílejí videa. Facebook se rozhodl zjednodušit koncept videa a oznámil, že během několika příštích měsíců se každé nahrané video automaticky změní na Reels. Žádné rozhodování mezi formáty – vše se sjednocuje. Podívejme se, co táto změna znamená pro tvůrce obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Meta potichu testuje reklamy ve WhatsAppu. První krok k nové byznys platformě
3 min. doba čtení

Meta potichu testuje reklamy ve WhatsAppu. První krok k nové byznys platformě

Meta přišla na způsob, jak vydělávat na WhatsAppu, aniž by zničila to, co na této aplikaci mají lidé nejraději. WhatsApp, který používá více než 2 miliardy lidí po celém světě, právě oznámil změnu, která zásadně ovlivní způsob, jakým aplikaci používáme. A většina lidí ji pravděpodobně vůbec nečekala.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge