Články a novinky na téma Novinky

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Které evropské země se nejvíce spoléhají na zahraniční e-commerce? Pohled na cross-border obchod v Evropě
3 min. doba čtení

Které evropské země se nejvíce spoléhají na zahraniční e-commerce? Pohled na cross-border obchod v Evropě

Nedávná zjištění European Commerce Database (ECDB) odhalují výrazné regionální vzorce v tom, jak různé evropské země využívají mezinárodní online prodejce a které se více spoléhají na zahraniční e-commerce. Tato analýza se zaměřuje na to, jak se využívá cross-border obchod v Evropě v jednotlivých regionech, přičemž zachovává přesnost všech klíčových údajů o trhu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Content jako pozdrav, Reels jako impuls. Jak nakupuje a co opravdu funguje na Gen Z?
5 min. doba čtení

Content jako pozdrav, Reels jako impuls. Jak nakupuje a co opravdu funguje na Gen Z?

Meta opět přišla s velkým výzkumem o změně chování Gen Z na sociálních sítích. Tentokrát se zaměřila na to, jak tato generace komunikuje, co sleduje a jak nakupuje. Výsledky jsou zajímavé zejména pro e-shopy, které chtějí pochopit, jak se dostat k mladým zákazníkům skrze Reels, mikroinfluencery a AI. Není sice překvapením, že Meta doporučuje více […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Platební trendy, které ovlivňují e-commerce v roce 2025
3 min. doba čtení

Platební trendy, které ovlivňují e-commerce v roce 2025

Platby už nejsou jen nějakou technickou součástí nákupního procesu. Mohou rozhodnout o tom, zda zákazník nákup dokončí, zda se vrátí a jestli firma zvládne růst na nových trzích. Zpráva Global Payments Outlook 2025 od emerchantpay ukazuje, že klasická karta přestává stačit. Dominovat budou rychlá, jednoduchá a zejména lokálně přizpůsobená platební řešení. Podívejme se na světové […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
AI Max od Googlu rozšiřuje Search kampaně za hranice klíčových slov
3 min. doba čtení

AI Max od Googlu rozšiřuje Search kampaně za hranice klíčových slov

Google představuje AI Max – novou sadu funkcí pro Search kampaně, která propojuje kreativní automatizaci, přesnější cílení a lepší kontrolu. Využívá přitom nejnovější možnosti umělé inteligence. Funkce bude globálně dostupná v beta verzi už koncem května a má pomoci inzerentům z kampaní vytěžit více.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+