Průzkum odhalil, že německé e-shopy přehodnocují dopravu zdarma
Největší online prodejci v Německu se i přes napjaté ekonomické situaci drží pravidla bezplatného vrácení zboží. U nákladů na dopravu však dochází ke změně strategie.
Největší online prodejci v Německu se i přes napjaté ekonomické situaci drží pravidla bezplatného vrácení zboží. U nákladů na dopravu však dochází ke změně strategie.
Google nedávno oznámil funkci, která mění svět digitálního marketingu. Na digitálním marketingovém veletrhu DMEXCO v německém Kolíně představil inovaci, která by mohla změnit způsob, jakým firmy vytvářejí a prezentují své reklamy.
V této části magazínu Ecommerce Bridge jsme si povídali s Ivem Mrenem, ředitelem slovenského Shoptetu. Poradí všem začínajícím e-shoperům, kteří se neumí rozhodnout, jaké řešení zvolit, jak to všechno rozjet i jak si co nejrychleji získat zákazníky.
V digitálním marketingu se stále častěji skloňuje slovo interaktivita. Výklad tohoto slova je „umožňující vzájemnou komunikaci, vzájemné působení dvou nebo více činitelů“. Co to však znamená v digitálním marketingu a proč tato forma reklamy obsadila významnou pozici na trhu u nás i v zahraničí?
Ke starým známým psaným klíčovým slovům nově přibyly i další metody. Vyhledávání už není jen o napsání názvu dané věci. Pro ulehčení života přišel Google i s hlasovou metodou. Díky ní se nepotřebujete dotknout klávesnice. V případě, že si chcete najít obrázek, pomůže vám k tomu obrázková metoda.
V dnešní moderní době si už ani nedokážeme představit život bez internetu. Je všude kolem nás a postupně se stává nejmocnějším nástrojem mezilidské komunikace. Lidé však kdysi dokázali žít i bez něj, přičemž v počátcích byl výsadou pouze vyvolených. V krátkosti si povíme o tom, jak vypadala historie internetu na Slovensku.
Marketing není jen o nasazování performance kampaní, zákaznických e-mailech, cenových srovnávačích či analyzování dosažených targetů. Z velké části je marketing i velmi teoretický, proto se může stát, že někteří velmi datově orientovaní marketingoví manažeři mají sice všechny datové analýzy po ruce, optimalizují, cílí, ale i tak jim něco ve skládačce chybí. Hovoříme o psychologii zákazníka, do které patří i […]
Komunikace v e-mailech, telefonátech, při prezentacích, během setkání či jen tak na chodbě je běžnou součástí každé firmy. Pokud chcete, aby byla ve vaší firmě účinnější, využijte principy barevné typologie. Na základě rozdělení osobností do 4 základních komunikačních stylů můžete získané know-how využít při pohovorech, firemních školeních či při zlepšení celkové komunikace ve vaší firmě, ve […]
Věděli jste, že zákaznický servis začíná už před nákupem a končí až po něm? Jakákoliv interakce s vaším potenciálním či současným zákazníkem vytváří jeho „customer experience“ (zákaznickou zkušenost).