Články a novinky na téma Nezařazené

Interaktivní display reklama
3 min. doba čtení

Interaktivní display reklama

V digitálním marketingu se stále častěji skloňuje slovo interaktivita. Výklad tohoto slova je „umožňující vzájemnou komunikaci, vzájemné působení dvou nebo více činitelů“. Co to však znamená v digitálním marketingu a proč tato forma reklamy obsadila významnou pozici na trhu u nás i v zahraničí?

Přečíst článek
Nové metody vyhledávání v Google
7 min. doba čtení

Nové metody vyhledávání v Google

Ke starým známým psaným klíčovým slovům nově přibyly i další metody. Vyhledávání už není jen o napsání názvu dané věci. Pro ulehčení života přišel Google i s hlasovou metodou. Díky ní se nepotřebujete dotknout klávesnice. V případě, že si chcete najít obrázek, pomůže vám k tomu obrázková metoda.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Historie internetu na Slovensku
6 min. doba čtení

Historie internetu na Slovensku

V dnešní moderní době si už ani nedokážeme představit život bez internetu. Je všude kolem nás a postupně se stává nejmocnějším nástrojem mezilidské komunikace. Lidé však kdysi dokázali žít i bez něj, přičemž v počátcích byl výsadou pouze vyvolených. V krátkosti si povíme o tom, jak vypadala historie internetu na Slovensku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co jsou brand archetypy a proč jsou opravdu potřebné
9 min. doba čtení

Co jsou brand archetypy a proč jsou opravdu potřebné

Marketing není jen o nasazování performance kampaní, zákaznických e-mailech, cenových srovnávačích či analyzování dosažených targetů. Z velké části je marketing i velmi teoretický, proto se může stát, že někteří velmi datově orientovaní marketingoví manažeři mají sice všechny datové analýzy po ruce, optimalizují, cílí, ale i tak jim něco ve skládačce chybí. Hovoříme o psychologii zákazníka, do které patří i […]

Přečíst článek
Jak zvýšit účinnost komunikace ve firmě
9 min. doba čtení

Jak zvýšit účinnost komunikace ve firmě

Komunikace v e-mailech, telefonátech, při prezentacích, během setkání či jen tak na chodbě je běžnou součástí každé firmy. Pokud chcete, aby byla ve vaší firmě účinnější, využijte principy barevné typologie. Na základě rozdělení osobností do 4 základních komunikačních stylů můžete získané know-how využít při pohovorech, firemních školeních či při zlepšení celkové komunikace ve vaší firmě, ve […]

Linda Lukačková Linda Lukačková
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+