Google rozšířil Automated Creative Assets (ACA) pro marketingové kampaně na několika trzích po celém světě. Tato novinka má za cíl usnadnit firmám prezentaci svých reklam a efektivní komunikaci se zákazníky.
Tato funkce automaticky generuje nové nadpisy a popisy pro reklamní kampaně na základě kontextu reklamy. K tomu využívá informace z cílových webových stránek inzerentů a již existujících reklam v jejich účtu. Firmy tak budou moci rychle a efektivně vytvářet obsah pro své reklamy, což usnadní práci v konkurenčním světě digitálního marketingu.
Výzvy a řešení
Svět digitálního marketingu čelí neustálým změnám v chování spotřebitelů a jejich způsobu vyhledávání informací. To klade výzvy pro marketing, který se musí neustále přizpůsobovat. ACA mohou být nápomocné při řešení tohoto problému tím, že umožňují automaticky generovat obsah na základě kontextu a snižují tak náročnost procesu tvorby reklam.
Zajímavou zprávou je, že ACA nebudou dostupné pouze v angličtině. K dispozici budou ve více jazycích po celém světě, včetně němčiny, francouzštiny, španělštiny, italštiny, japonštiny, holandštiny a portugalštiny.
Ďalší plány
Google také oznámil plány na implementaci umělé inteligence do ACA pro inzerenty v anglickém jazyce na území Spojených států a ve Velké Británii. AI by tak měla zajistit ještě lepší přizpůsobivost reklam podle vyhledávání a generovat ještě více obsahu, od čehož si slibují zvyšování efektivity kampaní.
Cílem této iniciativy je usnadnit tvorbu relevantních a kreativních reklam pro platformu Google a pomoci marketérům dosáhnout svých cílů na globálním trhu. Nové automatické zdroje jsou k dispozici pro vyhledávací kampaně a Performance Max. Firmy mají možnost snadno spravovat a hodnotit každý vytvořený zdroj.
Google se zavázal, že s těmito změnami pomůže marketingovým expertům prezentovat relevantní a kreativní obsahy pro své zákazníky na široké škále trhů.