Spousta inspirace. Reálné případovky. Praktické tipy. Všechno tohle vám naservírují špičkoví odborníci jako jsou Adam Pýcha, CMO Knihy Dobrovský, Petr Matoušek z agentury Promogen nebo Jan Tichý z agentury Taste. Konference je určena marketingovým manažerům, specialistům, provozovatelům webů, majitelům e-shopů, agenturním i freelance konzultantům. Přednášky ocení jak méně zkušení specialisté, tak i e-mailoví guru.
“Chceme být vnímáni okolím jako tým, který má v e-mail marketingu hlubokou odbornost, využívá k práci nejnovější nástroje a má přehled o nejnovějších trendech v oboru. Naším cílem je edukovat odbornou veřejnost a přinášet příležitosti pro vzájemnou spolupráci,” upřesňuje záměr programu Jan Makovička, CEO agentury.
Během celodenního programu vystoupí například Petr Miklík, CMO oříškového království Grizly, Adam Pýcha, E-commerce director a CMO knihkupectví Knihy Dobrovský. Zajímavé téma do debaty vnese také Štěpánka Lebedová, seniorní produktová manažerka služby Email.cz. Ta vysvětlí, co všechno ovlivňuje doručení e-mailu do poštovní schránky. O své zkušenosti s tvorbou newsletteru v módním odvětví za pomoci AI se podělí i Jan Baštýř a Jaroslav Kaucký ve své případové studii, se kterou získaly dvě 3. místa v soutěži marketingové efektivity IEA.
„Program je postaven tak, aby přinesl inspiraci a praktické návody pro pomyslný restart e-mailingu ve všech jeho disciplínách. Od strategie přes hledání datových signálů až po automatizace. A to vše samozřejmě v kontextu AI, která hýbe dnešním marketingovým světem,” doplňuje COO agentury Taste Lukáš Balek
Kompletní program najdete na webu: www.emailrestart.cz, kde můžete zakoupit také vstupenky. Nově je možnost sledovat celou konferenci on-line.
Program konference pro vás připravuje Taste. Hlavními partnery akce jsou společnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing a Leadhub.
Tisková zpráva