Program konference sestavil Lukáš Vlášek, Head of Marketing Automatization z digitální agentury Taste. „Na obou E-mail Datech, které jsme pořádali v roce 2024, jsme se zaměřili na téma retence zákazníků a lepší práci s daty. Blížící se E-mail Restart nyní na tyto meet-upy v podstatě navazuje a bude se věnovat maximálnímu využití zákaznických dat,“ přibližuje Lukáš kontext celé konference.
Na E-mail Restartu vystoupí Jakub Olexa, který se e-mailingu věnuje přes 20 let, přednáší na konferencích po celém světě a aktivně se podílí na rozvoji e-mailových technologií a kyberbezpečnosti v rámci M3AAWG, CSA a dalších oborových uskupení. Ve své přednášce se zaměří právě na bezpečnost dat a spamu a botů v e-mailingu.
Přivítáme také Martina Císaře s Adélou Görtlerovou, kteří představí ukázku kampaně ze Škoda Auto, která reaguje na chování uživatelů na webu a využívá data z více interních systémů. Karel Holub popíše praktické využití CDP, metody a strategie personalizace obsahu pro anonymní a pseudo-anonymní uživatele.
S Markétou Kryštůfkovou a Anetou Abelovou si projdeme případovou studii e-shopu Vuch, ze které si odneseme konkrétní tipy, kde a jak se hledají ty nejlepší retenční scénáře. Lukáš Hertl nám přinese praktické příklady z reálných projektů, například jak propojit business data s marketingovými nástroji, jak vytvářet pokročilé segmenty nebo spouštět personalizované automatizace.
Na konferenci vystoupí také Kazimír Krysta, který nám nabídne komplexní reporting pro jednotlivé úrovně lidí ve firmě. Monika Peštová představí nejzásadnější e-mailingové kampaně roku 2024 plné úspěchů i slepých uliček klientů Ecomailu. Sestava Kateřina Růžičková, Jiří Havlovic a Jakub Votruba ukážou, jak může změna názvu věrnostního programu od základu změnit zákaznickou zkušenost.
Jan Baštýř na dětském zboží vysvětlí e-mailingové principy, které fungují napříč nejrůznějšími odvětvími. Jan Krčmář dá účastníkům tipy, jak pomocí dynamiky v e-mailingu vystoupit z davu a přeskočit konkurenci. A David Janoušek s Robertem Čížkem se pokusí odpovědět na otázku, zda je retence skutečně důležitá pro dlouhodobý růst firmy.
Vedle samotných přednášek bude součástí konference i doprovodný program, včetně občerstvení a prostoru na networking. Vstupenky jsou k dostání na webu www.emailrestart.cz.
Využijte výjimečný slevový kód emailrestart20.
Využijte slevu na konferenciTisková zpráva