3 min. doba čtení

Konference E-mail Restart 2025 maximalizuje využití zákaznických dat 

Digitální agentura Taste pořádá čtvrtý ročník konference E-mail Restart, který se bude konat 23. ledna 2025 v Kině Lucerna. Tato největší offline konference o e-mailingu v České republice nabídne celkem 11 přednášek, které se zaměří na maximální využití zákaznických dat. Účastníci se mohou těšit na praktické návody, reálné ukázky a case studies, které budou moci ihned využít pro svůj e-mail marketing. Na pódiu se objeví uznávaní experti, jako je Jakub Olexa, Martin Císař nebo Karel Holub. 

Konference E-mail Restart 2025 maximalizuje využití zákaznických dat 
Zdroj: Taste

Program konference sestavil Lukáš Vlášek, Head of Marketing Automatization z digitální agentury Taste. „Na obou E-mail Datech, které jsme pořádali v roce 2024, jsme se zaměřili na téma retence zákazníků a lepší práci s daty. Blížící se E-mail Restart nyní na tyto meet-upy v podstatě navazuje a bude se věnovat maximálnímu využití zákaznických dat,“ přibližuje Lukáš kontext celé konference.

Na E-mail Restartu vystoupí Jakub Olexa, který se e-mailingu věnuje přes 20 let, přednáší na konferencích po celém světě a aktivně se podílí na rozvoji e-mailových technologií a kyberbezpečnosti v rámci M3AAWG, CSA a dalších oborových uskupení. Ve své přednášce se zaměří právě na bezpečnost dat a spamu a botů v e-mailingu.

Přivítáme také Martina Císaře s Adélou Görtlerovou, kteří představí ukázku kampaně ze Škoda Auto, která reaguje na chování uživatelů na webu a využívá data z více interních systémů. Karel Holub popíše praktické využití CDP, metody a strategie personalizace obsahu pro anonymní a pseudo-anonymní uživatele.

Konference Email restart

S Markétou Kryštůfkovou a Anetou Abelovou si projdeme případovou studii e-shopu Vuch, ze které si odneseme konkrétní tipy, kde a jak se hledají ty nejlepší retenční scénáře. Lukáš Hertl nám přinese praktické příklady z reálných projektů, například jak propojit business data s marketingovými nástroji, jak vytvářet pokročilé segmenty nebo spouštět personalizované automatizace.

Na konferenci vystoupí také Kazimír Krysta, který nám nabídne komplexní reporting pro jednotlivé úrovně lidí ve firmě. Monika Peštová představí nejzásadnější e-mailingové kampaně roku 2024 plné úspěchů i slepých uliček klientů Ecomailu. Sestava Kateřina Růžičková, Jiří Havlovic a Jakub Votruba ukážou, jak může změna názvu věrnostního programu od základu změnit zákaznickou zkušenost.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Jan Baštýř na dětském zboží vysvětlí e-mailingové principy, které fungují napříč nejrůznějšími odvětvími. Jan Krčmář dá účastníkům tipy, jak pomocí dynamiky v e-mailingu vystoupit z davu a přeskočit konkurenci. A David Janoušek s Robertem Čížkem se pokusí odpovědět na otázku, zda je retence skutečně důležitá pro dlouhodobý růst firmy.

Vedle samotných přednášek bude součástí konference i doprovodný program, včetně občerstvení a prostoru na networking. Vstupenky jsou k dostání na webu www.emailrestart.cz.

Využijte výjimečný slevový kód emailrestart20.

Využijte slevu na konferenci

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo může být časem klidně celý festival. Eventové prostředí na to ale zatím není připravené
8 min. doba čtení

Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo může být časem klidně celý festival. Eventové prostředí na to ale zatím není připravené

Ondra Ratajský ze SmartEmailingu je jednou z klíčových osobností českého digitálního marketingu a neznámý není ani na Slovensku. Jeho jméno je spojené s e-mail marketingem, největší akcí pro digitální komunitu Czech On-line Expo i netradičním podcastovým studiem v obytném autě. Letos obsadil stříbrnou příčku jako Osobnost roku na WebTop100. V rozhovoru sdílí své vize, zkušenosti […]

Ondrej Ratajský Ondrej Ratajský
Team Leader Marketingu, SmartEmailing
Přečíst článek
Každý druhý e-mail na Seznamu je marketingové sdělení
5 min. doba čtení

Každý druhý e-mail na Seznamu je marketingové sdělení

Informační a komunikační technologie se vyvíjejí stále rychlejším tempem. Zatímco v minulých dekádách sloužil e-mail primárně k běžné one-to-one komunikaci, dnes se z něj stává významný obchodní nástroj. Analýza, kterou připravila společnost Ecomail ve spolupráci se Seznamem, ukazuje, že 54 % e-mailů tvoří na Seznamu právě marketingová sdělení.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+