2 min. doba čtení

Vytváření newsletterů pomocí ChatGPT? Ecomail přináší 4 funkce

Česká platforma pro rozesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého nástroje OpenAI.

Vytváření newsletterů pomocí ChatGPT? Ecomail přináší 4 funkce
Zdroj: Depositphotos

Funkce, které šetří čas a peníze

Česká platforma pro rozesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého nástroje OpenAI. Jejím cílem je zjednodušit proces tvorby newsletterů a uvolnit ruce marketérům a majitelům e-shopů.

Uživatelé mají k dispozici čtyři funkce: vylepšit, přeformulovat, zkrátit nebo prodloužit text.

“Nová funkce ušetří našim klientům čas i peníze. Uživatelé nyní mohou do nástroje zkopírovat vlastní text z blogu nebo webové stránky a umělá inteligence text upraví do vhodné podoby tak, aby mohli newsletter ihned odeslat,” říká Jakub Stupka, provozní ředitel marketingové platformy Ecomail.cz.

Týdenní podcast UPdate

Uživatelé aplikace se brzy dočkají dalších vylepšení, například přechodu na ChatGPT 4. Umělá inteligence by navíc v budoucnu mohla na základě zadání klienta vygenerovat veškerý text v šabloně a také fotografie pro newsletter.

“V budoucnu počítáme například s personalizací textu na základě předem zvoleného tónu hlasu, který bude aplikován na každý nově vytvořený e-mail,” dodává Jakub Stupka.

Již nyní se implementace umělé inteligence osvědčila například grafickému nástroji Canva, který přišel s několika vylepšeními, jako je například možnost odstranit z fotografie nechtěný objekt nebo jej nahradit jiným.

Credit: Mediaguru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Každý druhý e-mail na Seznamu je marketingové sdělení
5 min. doba čtení

Každý druhý e-mail na Seznamu je marketingové sdělení

Informační a komunikační technologie se vyvíjejí stále rychlejším tempem. Zatímco v minulých dekádách sloužil e-mail primárně k běžné one-to-one komunikaci, dnes se z něj stává významný obchodní nástroj. Analýza, kterou připravila společnost Ecomail ve spolupráci se Seznamem, ukazuje, že 54 % e-mailů tvoří na Seznamu právě marketingová sdělení.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+