2 min. doba čtení

Zalando, About You a Net-a-Porter přicházejí s platformou udržitelnosti

Společnosti Zalando, ABOUT YOU a NET-A-PORTER se spojily, aby vytvořily vzdělávací platformu, která pomůže jejich obchodním partnerům stanovit klimatické cíle.

Zalando, About You a Net-a-Porter přicházejí s platformou udržitelnosti

Vzdělávání v oblasti měření emisí

Platforma udržitelnosti pomůže partnerům značky bezplatně snížit emise skleníkových plynů. Program nabídne „postupné vzdělávání“ v oblasti měření emisí a stanovení klimatických cílů v souladu s iniciativou Science Based Targets.

Pilotní projekt s vybranými partnery má být zahájen letos na podzim. V roce 2023 bude platforma rozšířena na všechny partnery značky. Podle společností by platforma mohla být v budoucnu k dispozici všem módním značkám a prodejcům, kteří o ni projeví zájem.

Společnost Zalando ročně vypustí miliony tun CO2

Zalando, About You a Noox Net-a-Porter patří mezi největší online prodejce módy. Zalando dokáže měsíčně oslovit 48 milionů zákazníků, About You přibližně 30 milionů a prodejce luxusní módy Net-a-Porter více než 5 milionů zákazníků měsíčně.

Módní průmysl je jedním z odvětví, které nejvíce poškozuje životní prostředí a je zodpovědné za přibližně 10 % celosvětových emisí. Odhaduje se, že Zalando, největší ze tří maloobchodních prodejců módy, vypustí ročně 5 až 6 milionů tun CO2.

Většinu emisí společnosti Zalando produkují partneři značky, kteří prodávají na trhu. Proto si e-commerce gigant stanovil cíl, aby 90 % partnerů mělo do roku 2025 vědecky podložené klimatické cíle. Nová platforma je „klíčovou iniciativou k dosažení tohoto cíle“, jak uvedl generální ředitel společnosti Zalando David Schneider.

Generální ředitel společnosti Yoox Net-a-Porter Geoffroy Lefebvre k tomu říká: „Náš závazek v oblasti klimatu lze realizovat pouze prostřednictvím inovativních partnerství. Díky spolupráci se společnostmi ABOUT YOU a ZALANDO můžeme společně prosazovat důslednější přístup v našem úsilí o snižování emisí v luxusním a módním odvětví.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+