2 min. doba čtení

Wolt bude dodávat nepřetržitě. Doručování 24/7 zavádí v Praze

Wolt spustí nepřetržitou službu doručování z vybraných podniků v českém hlavním městě. Bude rozvážet nejen jídlo, ale i květiny.

Wolt bude dodávat nepřetržitě. Doručování 24/7 zavádí v Praze

Dodání přes noc do 30 minut

Finská technologická společnost Wolt zavádí nepřetržité doručování z vybraných podniků v Praze. V rámci širšího centra města bude nabízet noční rozvoz potravin a dalšího zboží, přičemž doručení proběhne v průměru do 30 minut od objednání a zákaznická podpora bude fungovat po celou noc.

„Usilovně pracujeme na tom, aby rozvoz z našich pražských poboček byl dostupný 24 hodin denně, a jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům nabídnout možnost nechat si potraviny a další zboží doručovat prakticky neomezeně. Kromě toho plánujeme zajímavé noční akce a speciální nabídky. V současné době mohou zákazníci objednávat mezi 14. a 19. hodinou s doručením zdarma,“ říká Lenka Kmeťová, obchodní ředitelka společnosti Czech Wolt, a dodává: „Během zkušebního provozu se potvrdilo, že největší poptávka je v segmentu rychlého občerstvení – nejčastěji si lidé objednávali hamburgery a hranolky.“

Týdenní podcast UPdate

Lidé si objednávají rychlé občerstvení a potraviny

Zákazníci si mohou vybrat z nabídky řetězců rychlého občerstvení, jako jsou KFC, McDonald’s, Burger King a Pizza Hut, a také z celé řady stánků s kebabem a dalších restaurací, z nichž Wolt rozváží jídlo až do časných ranních hodin. Rozvoz z vybraných poboček je neomezený. Partnerští kurýři společnosti Wolt rozváží 24 hodin denně, 7 dní v týdnu z KFC (Blaník, Národní, I. P. Pavlova), Burger King (I. P. Pavlova), Pizza Hut (Vodičkova) nebo McDonald’s (Muzeum).

Neomezené dodávky Wolt zahrnují potraviny z Wolt Market. Rozvoz je nabízen až do půlnoci, ale ambice mít nepřetržité zásobování potravinami tu byla od začátku. A jak ukázal zkušební provoz, zájem byl velký. Zákazníci si mohou objednat zásoby potravin po návratu z víkendu nebo dovolené, doplnit svačiny na pozdní večeři, nápoje na večírek nebo si připravit detoxikační balíček s vývarem, Vincentkou nebo uklidňujícím čajem. Výjimkou nebylo ani objednání zcela běžných snídaňových potravin, jako jsou vajíčka, jogurty nebo pečivo.

Wolt Market také v posledních šesti měsících zvýšil počet unikátních položek v některých pobočkách až o 30 % – v průměru každá pobočka nabízí kolem 5 000 položek.

Do neomezených zásob bude zařazeno i zboží od dalších partnerů, včetně Květů Nonstop nebo Minimarketu Budečská.

Tisková zpráva/ MediaGuru

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+