Co je to bidování?
Hned na úvod bychom si měli vysvětlit, co je to bidování. Bidování, neboli bidding, je možnost zvýšit cenu prokliku (=CPC) u jednotlivých produktů, bez které se nemůžete zobrazit na prvních 4 pozicích doporučených nabídek v detailu produktu na Heurece.
Využitím biddingu můžete získat zvýšenou viditelnost vašeho e-shopu, oslovit tak více zákazníků a zvýšit konverze. Až 44 % všech prokliků na Heurece vzniká právě skrze 4 horní pozice na produktové kartě. Výhodou je také to, že váš e-shop se může umístit před ostatními nabídkami i s vyšší cenou za produkt.
K čemu slouží nástroj Beed
Beed je automatický nástroj, který spravuje pozice vašich produktů pomocí nastavených pravidel a pro maximální přesnost počítá výkon produktů podle měření Google Analytics, stejně jako vypočítá CPC pro každý produkt a doplňuje je do XML feedu.
10 důvodů, proč Beed vyzkoušet
- Umí nastavit bidding podle historických výsledků i aktuálních vlastností produktů.
- Předpovídá konverznost podle ceny vůči ostatním položkám.
- Strategii si můžete nastavit podle kategorie, výrobce i konkrétní položky.
- Kontroluje ceny konkurence a zohledňuje je při bidování.
- Umožní vám určit si maximální cenu za proklik.
- Zajistí bidování na konkrétní pozici.
- Automaticky vypíná neúspěšné položky.
- Vytváří pravidelné reporty efektivity a podrobné statistiky.
- Cenu si určuje podle počtu reálně bidovaných produktů.
- Přepočítává pozice až 12× denně.
Proč mám automatizovat bidování
Automatizované bidování je výrazně efektivnější. Místo rutinní ruční práce za vás vaše pozice sleduje nástroj Beed. Ten umí automaticky měnit nabídku dle vámi nastavených pravidel. Prostředí nástroje je navrženo tak, abyste s ním dokázali intuitivně pracovat. Díky tomu se tak můžete soustředit na vymýšlení nových strategií a zlepšovat své výsledky.