První obchod v Polsku
Jedná se o první kamennou prodejnu UNIQLO v Polsku a v regionu střední Evropy. Společnost působí především na trzích Německa, Francie, Nizozemska, Belgie a Spojeného království. Otevření je naplánováno na 27. října. Na dvou podlažích a ploše 800 m2 si zákazníci budou moci vybrat z kolekce pro muže, ženy i děti.
“Jsme nesmírně rádi, že se můžeme v Polsku osobně setkat s našimi zákazníky a představit jim LifeWear – oblečení vytvořené podle našich japonských hodnot: kvality, trvanlivosti a jednoduchosti. Naše rozhodnutí otevřít kamenný obchod vycházelo ze zkušeností s provozováním internetového obchodu UNIQLO v Evropě. Věříme, že nám varšavský pop-up store umožní ještě lépe poznat polský trh a vytvořit pro něj dlouhodobé plány,” komentuje Taku Morikawa, prezident UNIQLO Europe.
Značka provozuje v Evropě eshop
Společnost UNIQLO není v Polsku nováčkem a prostřednictvím svého evropského e-shopu nabízí oblečení LifeWear zákazníkům již šest let. Rozhodnutí otevřít kamennou prodejnu ve Varšavě vyplynulo z mimořádné popularity oděvního průmyslu v Polsku. Některé značky považují tuto zemi za vstupní bránu na východoevropské trhy díky její strategické poloze, logistické dostupnosti a počtu obyvatel.
“Spoluprací s těmito značkami chceme přilákat novou generaci zákazníků, kteří si cení skutečného vztahu se značkami a přímé zkušenosti s jejich maloobchodní nabídkou,” říká Scott Dwyer, generální ředitel společnosti Atrium European Real Estate, která vlastní obchodní domy Wars Sawa Junior.
UNIQLO je oděvní společnost, která byla založena v roce 1949 v japonském městě Jamaguči. V průběhu let se z textilní výrobní společnosti stala globální módní značka s téměř 800 obchody (podle poslední čtvrtletní zprávy společnosti Uniqlo). Podle Brand Finance 2022 se japonská značka umístila na 10. místě mezi nejhodnotnějšími módními značkami na světě.