2 min. doba čtení

UNIQLO otevírá pilotní prodejnu ve Varšavě

Japonská značka Uniqlo přichází do Polska. Společnost chce investovat do kamenného obchodu v obchodním domě Wars Sawa Junior. Bude se jednat o pop-up obchod, který otevře své dveře tento týden.

UNIQLO otevírá pilotní prodejnu ve Varšavě

První obchod v Polsku

Jedná se o první kamennou prodejnu UNIQLO v Polsku a v regionu střední Evropy. Společnost působí především na trzích Německa, Francie, Nizozemska, Belgie a Spojeného království. Otevření je naplánováno na 27. října. Na dvou podlažích a ploše 800 m2 si zákazníci budou moci vybrat z kolekce pro muže, ženy i děti.

„Jsme nesmírně rádi, že se můžeme v Polsku osobně setkat s našimi zákazníky a představit jim LifeWear – oblečení vytvořené podle našich japonských hodnot: kvality, trvanlivosti a jednoduchosti. Naše rozhodnutí otevřít kamenný obchod vycházelo ze zkušeností s provozováním internetového obchodu UNIQLO v Evropě. Věříme, že nám varšavský pop-up store umožní ještě lépe poznat polský trh a vytvořit pro něj dlouhodobé plány,“ komentuje Taku Morikawa, prezident UNIQLO Europe.

Značka provozuje v Evropě eshop

Společnost UNIQLO není v Polsku nováčkem a prostřednictvím svého evropského e-shopu nabízí oblečení LifeWear zákazníkům již šest let. Rozhodnutí otevřít kamennou prodejnu ve Varšavě vyplynulo z mimořádné popularity oděvního průmyslu v Polsku. Některé značky považují tuto zemi za vstupní bránu na východoevropské trhy díky její strategické poloze, logistické dostupnosti a počtu obyvatel.

„Spoluprací s těmito značkami chceme přilákat novou generaci zákazníků, kteří si cení skutečného vztahu se značkami a přímé zkušenosti s jejich maloobchodní nabídkou,“ říká Scott Dwyer, generální ředitel společnosti Atrium European Real Estate, která vlastní obchodní domy Wars Sawa Junior.

UNIQLO je oděvní společnost, která byla založena v roce 1949 v japonském městě Jamaguči. V průběhu let se z textilní výrobní společnosti stala globální módní značka s téměř 800 obchody (podle poslední čtvrtletní zprávy společnosti Uniqlo). Podle Brand Finance 2022 se japonská značka umístila na 10. místě mezi nejhodnotnějšími módními značkami na světě.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe