2min. doba čtení

Proč by se měly ecommerce značky věnovat contentu (Braňo Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladatelem contentové agentury Ponyhouse, která pro klienty tvoří blogy, vlogy nebo videa. V předešlém rozhovoru jsme se bavili o budování reputace v online prostředí. V našem dalším interview jsme si povídali o tom, proč by se ecommerce značky měly věnovat contentu (obsahu).

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:27 proč by se značky měly věnovat obsahu a jaký je rozdíl mezi výkonnostními a značkovými nástroji;
  • 2:00 za jakých okolností se vyplatí začít s tvorbou obsahu a pro jaké klienty pracují v Ponyhouse;
  • 5:19 jaký je rozdíl mezi dobrou a špatnou reklamou;
  • 9:07 jak by měl vypadat obsah, který plní svou funkci – aby si lidé spojili značku s nějakým atributem;
  • 10:47 jaké jsou první kroky, které byste měli podniknout, pokud chcete začít tvořit obsah;
  • 13:44 jak zjistíte, jestli děláte svůj obsah dobře nebo ne;
  • 18:54 jak řešili konkrétní případ pro svého klienta, jaký měl problém a jak ho vyřešili pomocí obsahu;
  • 30:08 shrnutí všeho, co musí splňovat obsahová strategie.

 

 

Sdílet článek
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek