Zajímá mě
3. září 2019

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge
3. září 2019

Proč by se měly ecommerce značky věnovat contentu (Braňo Macko, Ponyhouse)

2 min čtení

Braňo Macko je zakladatelem contentové agentury Ponyhouse, která pro klienty tvoří blogy, vlogy nebo videa. V předešlém rozhovoru jsme se bavili o budování reputace v online prostředí. V našem dalším interview jsme si povídali o tom, proč by se ecommerce značky měly věnovat contentu (obsahu).

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:27 proč by se značky měly věnovat obsahu a jaký je rozdíl mezi výkonnostními a značkovými nástroji;
  • 2:00 za jakých okolností se vyplatí začít s tvorbou obsahu a pro jaké klienty pracují v Ponyhouse;
  • 5:19 jaký je rozdíl mezi dobrou a špatnou reklamou;
  • 9:07 jak by měl vypadat obsah, který plní svou funkci – aby si lidé spojili značku s nějakým atributem;
  • 10:47 jaké jsou první kroky, které byste měli podniknout, pokud chcete začít tvořit obsah;
  • 13:44 jak zjistíte, jestli děláte svůj obsah dobře nebo ne;
  • 18:54 jak řešili konkrétní případ pro svého klienta, jaký měl problém a jak ho vyřešili pomocí obsahu;
  • 30:08 shrnutí všeho, co musí splňovat obsahová strategie.

 

 

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.