Zajímá mě
20. srpna 2019

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge
20. srpna 2019

Budování reputace v online prostředí (Branislav Macko, Ponyhouse)

1 min čtení

Braňo Macko je zakladatelem a kreativním ředitelem contentové agentury Ponyhouse. Kromě toho je vášnivým sběratel tenisek. 😉 Mluvili jsme o budování reputace v online prostředí, tedy jak komunikovat se zákazníky prostřednictvím online médií (zejména na sociálních sítích, pokud má značka chronický nebo akutní problém). Rozebrali jsme konkrétní případy jeho klientů, jako je například Sedita.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:45 s čím se na něj klienti obracejí, jaké mívají problémy s reputací;
  • 5:00 jaká řešení klientům navrhují;
  • 11:50 jak s jejich řešením naložil klient a jak vypadal celý proces změny v komunikaci;
  • 19:23 jaká je jejich role, jakožto zástupce klienta, v diskusi;
  • 22:30 jak řeší akutní problémy, jakým způsobem komunikují v takových případech;
  • 26:24 jaké kroky podniknout při chronických i akutních problémech v komunikaci se zákazníky.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.