1 min. doba čtení

Budování reputace v online prostředí (Branislav Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladatelem a kreativním ředitelem contentové agentury Ponyhouse. Kromě toho je vášnivým sběratel tenisek. ;) Mluvili jsme o budování reputace v online prostředí, tedy jak komunikovat se zákazníky prostřednictvím online médií (zejména na sociálních sítích, pokud má značka chronický nebo akutní problém). Rozebrali jsme konkrétní případy jeho klientů, jako je například Sedita.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge
|

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:45 s čím se na něj klienti obracejí, jaké mívají problémy s reputací;
  • 5:00 jaká řešení klientům navrhují;
  • 11:50 jak s jejich řešením naložil klient a jak vypadal celý proces změny v komunikaci;
  • 19:23 jaká je jejich role, jakožto zástupce klienta, v diskusi;
  • 22:30 jak řeší akutní problémy, jakým způsobem komunikují v takových případech;
  • 26:24 jaké kroky podniknout při chronických i akutních problémech v komunikaci se zákazníky.

Sdílet článek
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu se věnuje už téměř 9 let. Je spoluzakladatelem společnosti Diametro, která pro své klienty vymýšlí a realizuje růstové projekty.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2 min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+