2min. doba čtení

Startupový byznys a investice na Slovensku z pohledu Luigi’s Box

V minulém rozhovoru s Radoslavem Balajkou jsme si povídali o tom, proč opustil rozjetý byznys a začal pracovat na novém startupu. Dnes s ním probereme právě jeho posledním produkt – Luigi's Box, na kterém pracuje už čtyři roky. Je to nástroj, který zlepšuje vyhledávání v e-shopech, zvyšuje tak konverzní poměr a zlepšuje uživatelskou zkušenost s e-shopem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:51 jak dlouho už vyvíjí Luigi’s Box, jaké mají aktuálně čísla a jaký mají podíl na jednotlivých trzích;
  • 3:02 jakým způsobem otevírají nové trhy a jakým způsobem prodávají svůj produkt;
  • 6:09 proč začali řešit právě vyhledávání;
  • 8:20 co se dělo, když jim došly peníze z první investice od andělského investora, jak se s ním dohodli na dělení zisku a jakým způsobem se investorům peníze vrátí;
  • 15:55 jestli mají investora, který jim kromě peněz dává i „smart money”, co je důležitější – know-how nebo peníze a zda hledají investory aktivně;
  • 19:06 jak fungují akcelerátory, co můžou dát startupům a co si za to vezmou;
  • 22:42 v jakém akcelerátoru byl Luigi’s Box a co jim to dalo.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek