1min. doba čtení

Vyměnit stabilní firmu za vlastní startup? (Radoslav Balajka, Luigi’s Box)

Radoslav Balajka je ředitel středoevropského startupu Luigi's Box, nástroje pro lepší vyhledávání a nalézání produktů na e-shopech. Mluvili jsme o tom, kdy je vhodný čas opustit zaměstnání a pustit se do budování startupu. Dozvíte se, proč Rado opustil své první úspěšné podnikání, jak sehnal investora pro svůj nový nápad, jak je časově náročné rozbíhat startup i to, zda všechno to úsilí stojí za to.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:58 kde začal pracovat hned po škole, kdy a proč tuto firmu opustil, kdy je podle něj správná chvíle na změnu práce;
  • 4:38 jak je to s financemi a klienty v prvních letech a na co se musí člověk připravit, když chce nastartovat nový byznys;
  • 10:30 kdy a proč se rozhodl, že jde dělat Luigi’s Box, a kdy se z vedlejšího projektu stal hlavní byznys;
  • 16:44 jak a kde sehnal pro Luigi’s Box investora;
  • 21:01 jak je časově vytížený a zda si myslí, že to všechno stálo za to;
  • 22:36 jak na začátku vydržet, když se byznysu nedaří.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek