2 min. doba čtení

Startup kevin. má ambice stát se jednorožcem. Jeho služeb využívá i společnost Slevomat

Litevská společnost kevin. nabízí podnikům možnost přijímat platby přímo od bank, čímž se zbavuje platebních karet, urychluje a zjednodušuje platební proces a zároveň pomáhá snižovat zbytečné náklady. V současné době využívá služeb společnosti více než 7 000 obchodníků ve 27 zemích Evropského hospodářského prostoru (EHP).

Startup kevin. má ambice stát se jednorožcem. Jeho služeb využívá i společnost Slevomat

Do poloviny roku 2023 se chce společnost kevin. stát evropským lídrem A2A v obchodech a plánuje pokrýt 85 % celé Evropy. V žebříčku Sifted’s Europe’s rising 100, zařadili kevin. mezi 20 evropských B2B společností, které v blízké budoucnosti mohou získat status jednorožce.

První rok v České republice

Kandidát na dalšího evropského jednorožce má za sebou první rok na českém trhu. V květnu získal investici ve výši 1,6 miliardy korun a Česká republika představuje jeden z jejích klíčových trhů. Její inovativní platební infrastrukturu A2A, která je alternativou k nákladným kreditním kartám, již využívají přední hráči v oblasti elektronického obchodování, jako jsou Slevomat a Alensa. 

Kromě online světa začala společnost kevin. integrovat svou infrastrukturu také do POS terminálů, aby umožnila platby A2A v kamenných obchodech. Tento krok je možný díky partnerství se společností Monet+ a její nezávislé softwarové platformě Switchio, která spravuje tisíce platebních terminálů po celé Evropě. Společnost kevin. se tak stala vůbec první společností, která nabízí platby A2A v kamenných obchodech. 

Česko bude první zemí, kde společnost plánuje testovat platby A2A v kamenných obchodech.

„Česká republika je pro nás klíčovým trhem. Je jedním z předních finančních trhů ve střední a východní Evropě. To otevírá možnosti růstu pro celé odvětví finančních inovací. Jsme první společností v Evropě, jež poskytuje platební infrastrukturu A2A, kterou lze integrovat do stávajících platebních terminálů v kamenných obchodech. Doufáme, že budeme mít 35% podíl na všech platbách prostřednictvím terminálů v Evropě. Do poloviny roku 2023 chceme tento podíl zvýšit na 85 %. Věříme, že v České republice bude náš růst ještě rychlejší,“ říká Radoslav Tomasiak, vedoucí oddělení POS řešení společnosti kevin.

kevin. pokračuje v jednáních s dalšími významnými podnikatelskými subjekty v České republice, včetně finančních a úvěrových společností a bankovních domů, aby pomohla podnikům přijímat platby A2A bezpečnějším a rychlejším způsobem. Start-up také vede pokročilé rozhovory se společností Global Payments, předním světovým poskytovatelem platebních technologií a softwarových řešení.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+