2min. doba čtení

Společnost Zalando překonala další významný milník

Internetový obchod Zalando ve třetím čtvrtletí rostl. Počet aktivních zákazníků se meziročně zvýšil o 8 % a poprvé překročil hranici 50 milionů. Zavedená opatření zvýšila ziskovost a zlepšila hospodářský výsledek.

Společnost Zalando překonala další významný milník

Akcie společnosti Zalando vzrostly

Akcie společnosti Zalando dnes ráno na frankfurtské burze vzrostly o 5 %. Vyplývá to z nových čtvrtletních údajů společnosti a zdá se, že se jí podařilo zastavit znepokojivý pokles ziskovosti. Společnost Zalando zavedla řadu změn, které jí pomohly přilákat nové zákazníky. Počet členů věrnostního programu Plus se oproti loňskému roku téměř ztrojnásobil.

“Důvěřuje nám více než 50 milionů aktivních zákazníků. Jedná se o významný milník v historii společnosti Zalando,” řekl Robert Gentz, spoluzakladatel společnosti Zalando. “V tomto náročném tržním prostředí budeme i nadále jednat obezřetně a prosazovat opatření ke zlepšení ziskovosti. Zaměřujeme se na strategické iniciativy, abychom našim zákazníkům poskytli ještě více inspirace.”

Hrubý objem zboží (GMV) se ve třetím čtvrtletí zvýšil o 7,1 % na 3,28 miliardy eur, zatímco tržby vzrostly o 2,9 % na 2,35 miliardy eur. Upravený zisk před úroky a zdaněním (EBIT) vzrostl na 13,5 milionu eur – z 9,8 milionu eur ve stejném čtvrtletí loňského roku.

Opatření ke zvýšení ziskovosti

Zpráva uvádí, že společnost přijala účinná opatření ke zlepšení ziskovosti, která pomohla zlepšit výsledky a zmírnit současnou nepříznivou náladu spotřebitelů. Jedním z opatření je zavedení minimální hodnoty objednávky. Vzhledem k nové minimální hodnotě objednávky zákazníci zvýšili objem svých objednávek nebo zaplatili poplatek za dopravu. Minimální hodnota objednávky je 24,90 €.

V letošním roce se podařilo snížit náklady o téměř 100 milionů eur.

Další opatření zahrnovala zvýšení efektivity marketingu, evropské logistické sítě a snížení zásob. Společnost rozšířila strategické partnerství se společností Nike a umožnila zákazníkům nakupovat na Zalandu produkty, které jsou dostupné pouze členům Nike. Díky partnerství se společností Sephora přidala společnost Zalando do svého sortimentu další kosmetické značky a rozšířila nabídku společnosti Sephora do Itálie.

Společnost Zalando, která byla založena v roce 2008 v Berlíně, nyní nabízí módu, obuv, doplňky a kosmetiku více než 50 milionům aktivních zákazníků ve 25 zemích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+