“Snapchat byl od počátku budován jako alternativa k sociálním médiím, aby naše komunita mohla komunikovat s přáteli a rodinou, vyjadřovat se a společně se bavit,” říká platforma a toto poselství sděluje i ve své nejnovější kampani.
Snapchat si za rok připsal 50 milionů uživatelů a téměř veškerý tento růst pochází z trhů mimo hlavní zdroje příjmů – ze Severní Ameriky a EU. I když se zde platforma neumisťuje na předních místech žebříčků popularity, její reklamní potenciál nezůstává pozadu.
“V průběhu let jsme upřednostňovali to, co je správné pro naši komunitu, a zůstali jsme věrní našim hodnotám. I nadále jsme se soustředili na to, abychom pomáhali Snapchatterům posilovat vazby s přáteli a rodinou, a ne vytvářet masové sítě lidí, které sotva znají. A ukázalo se, že tato spojení dělají lidi šťastnějšími – uživatelé uvádějí vyšší spokojenost s kvalitou přátelství a vztahů s rodinou než lidé, kteří Snapchattery nejsou, a více než 90 % Snapchatterů tvrdí, že se při používání naší služby cítí pohodlně, šťastně a propojeně,” uzavírá platforma.