2 min. doba čtení

Snapchat překročil 800 milionů aktivních uživatelů měsíčně

Sociální síť Snapchat se drží svých hodnot a na první místo klade autentická spojení. Podle údajů společnosti se více než 90 % uživatelů cítí na platformě pohodlně a příjemně.

Snapchat překročil 800 milionů aktivních uživatelů měsíčně
Zdroj: Depositphotos

“Snapchat byl od počátku budován jako alternativa k sociálním médiím, aby naše komunita mohla komunikovat s přáteli a rodinou, vyjadřovat se a společně se bavit,” říká platforma a toto poselství sděluje i ve své nejnovější kampani.

|

Snapchat si za rok připsal 50 milionů uživatelů a téměř veškerý tento růst pochází z trhů mimo hlavní zdroje příjmů – ze Severní Ameriky a EU. I když se zde platforma neumisťuje na předních místech žebříčků popularity, její reklamní potenciál nezůstává pozadu.

“V průběhu let jsme upřednostňovali to, co je správné pro naši komunitu, a zůstali jsme věrní našim hodnotám. I nadále jsme se soustředili na to, abychom pomáhali Snapchatterům posilovat vazby s přáteli a rodinou, a ne vytvářet masové sítě lidí, které sotva znají. A ukázalo se, že tato spojení dělají lidi šťastnějšími – uživatelé uvádějí vyšší spokojenost s kvalitou přátelství a vztahů s rodinou než lidé, kteří Snapchattery nejsou, a více než 90 % Snapchatterů tvrdí, že se při používání naší služby cítí pohodlně, šťastně a propojeně,” uzavírá platforma.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+