3min. doba čtení

Novinky na Snapchatu: poukaz na prémiový účet a rtěnka pro vašeho avatara

Společnost Snap oznámila, že na Amazonu můžete jako dárek koupit předplatné služby Snapchat+. V současné době si prémiové účty platí více než pět milionů uživatelů. Co za to dostanou?

Novinky na Snapchatu: poukaz na prémiový účet a rtěnka pro vašeho avatara
Zdroj: Snapchat

Prémiový účet nabízí přístup k nejnovějším funkcím, které vám “pomohou přizpůsobit si zážitek z aplikace a ještě více se pobavit s přáteli”, jak uvádí společnost ve svém prohlášení.

Za měsíční předplatné získají uživatelé přístup k vlastním ikonám, odznakům v aplikaci, možnostem přizpůsobení barev nebo připínání nejlepších přátel.

“S předplatným Snapchat+ mohou uživatelé Snapchatu přizpůsobit své konverzace jedinečnými tapetami chatu, vnést na domovskou obrazovku sváteční náladu pomocí ikon sezónních aplikací, připnout svého nejlepšího přítele č. 1 a popřát mu šťastný nový rok jediným klepnutím a mnoho dalšího!”

Avatar jako reklamní prostředek

Kromě toho se Snapchat chystá pokročit ve virtuální podobě. Plánuje přidat první make-up pro Bitmoji, který uživatelům umožní ozdobit své postavičky nejnovější rtěnkou od e.l.f.

Uživatelé Snapchatu v USA a Velké Británii budou moci využít spolupráce s e.l.f. Cosmetics a získat zdarma rtěnku O Face Satin Lipstick pro svého avatara. Rtěnku si mohou nanést na své Bitmoji a bude uložena v jejich digitálním šatníku, aby k ní měli přístup i po skončení omezené akce.

Vliv digitálních avatarů na nakupování v reálném světě je stále patrnější, zejména v souvislosti s rozvíjejícím se metaverzemi. Snap jde v tomto směru ještě dál a umožňuje uživatelům oblékat své digitální postavičky Bitmoji do různých stylů, čímž vzniká více než bilion možných kombinací oblečení. Tento digitální šatník ponechává prostor pro nekonečné možnosti a podle společnosti Snap může ovlivnit nákupní rozhodnutí v reálném světě.

“Víme, že 74 % uživatelů Snapchatu stylizuje své Bitmoji do stejných značek, které nosí v reálném životě, a jsme nadšeni, že můžeme pokračovat ve vytváření nových způsobů, jak se naše komunita může vyjádřit prostřednictvím Bitmoji se značkami a produkty, které mají rádi,” uvádí prohlášení pro Adweek.

Snap se snaží prosadit trend i v oblasti líčení. Nová možnost umožní uživatelům vyzkoušet jedenáct různých odstínů rtěnky e.l.f. na svých digitálních avatarech a dokonce i na vlastních rtech pomocí interaktivní Try On Lens. S touto iniciativou by mohlo přijít i rozšíření na další kosmetické produkty jiných značek.

Tento přístup se používá stále častěji a v konečném důsledku může odvětví e-commerce přinést určité výhody, například snížení počtu vrácených výrobků. O dopadu virtuálních zrcadel na módní průmysl jsme psali také v našem nedávném článku.

Nejnovější z kategorie Sociální sítě
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+