Prémiový účet nabízí přístup k nejnovějším funkcím, které vám “pomohou přizpůsobit si zážitek z aplikace a ještě více se pobavit s přáteli”, jak uvádí společnost ve svém prohlášení.
Za měsíční předplatné získají uživatelé přístup k vlastním ikonám, odznakům v aplikaci, možnostem přizpůsobení barev nebo připínání nejlepších přátel.
“S předplatným Snapchat+ mohou uživatelé Snapchatu přizpůsobit své konverzace jedinečnými tapetami chatu, vnést na domovskou obrazovku sváteční náladu pomocí ikon sezónních aplikací, připnout svého nejlepšího přítele č. 1 a popřát mu šťastný nový rok jediným klepnutím a mnoho dalšího!”
Avatar jako reklamní prostředek
Kromě toho se Snapchat chystá pokročit ve virtuální podobě. Plánuje přidat první make-up pro Bitmoji, který uživatelům umožní ozdobit své postavičky nejnovější rtěnkou od e.l.f.
Uživatelé Snapchatu v USA a Velké Británii budou moci využít spolupráce s e.l.f. Cosmetics a získat zdarma rtěnku O Face Satin Lipstick pro svého avatara. Rtěnku si mohou nanést na své Bitmoji a bude uložena v jejich digitálním šatníku, aby k ní měli přístup i po skončení omezené akce.
Vliv digitálních avatarů na nakupování v reálném světě je stále patrnější, zejména v souvislosti s rozvíjejícím se metaverzemi. Snap jde v tomto směru ještě dál a umožňuje uživatelům oblékat své digitální postavičky Bitmoji do různých stylů, čímž vzniká více než bilion možných kombinací oblečení. Tento digitální šatník ponechává prostor pro nekonečné možnosti a podle společnosti Snap může ovlivnit nákupní rozhodnutí v reálném světě.
“Víme, že 74 % uživatelů Snapchatu stylizuje své Bitmoji do stejných značek, které nosí v reálném životě, a jsme nadšeni, že můžeme pokračovat ve vytváření nových způsobů, jak se naše komunita může vyjádřit prostřednictvím Bitmoji se značkami a produkty, které mají rádi,” uvádí prohlášení pro Adweek.
Snap se snaží prosadit trend i v oblasti líčení. Nová možnost umožní uživatelům vyzkoušet jedenáct různých odstínů rtěnky e.l.f. na svých digitálních avatarech a dokonce i na vlastních rtech pomocí interaktivní Try On Lens. S touto iniciativou by mohlo přijít i rozšíření na další kosmetické produkty jiných značek.
Tento přístup se používá stále častěji a v konečném důsledku může odvětví e-commerce přinést určité výhody, například snížení počtu vrácených výrobků. O dopadu virtuálních zrcadel na módní průmysl jsme psali také v našem nedávném článku.