3 min. doba čtení

Novinky na Snapchatu: poukaz na prémiový účet a rtěnka pro vašeho avatara

Společnost Snap oznámila, že na Amazonu můžete jako dárek koupit předplatné služby Snapchat+. V současné době si prémiové účty platí více než pět milionů uživatelů. Co za to dostanou?

Novinky na Snapchatu: poukaz na prémiový účet a rtěnka pro vašeho avatara
Zdroj: Snapchat

Prémiový účet nabízí přístup k nejnovějším funkcím, které vám “pomohou přizpůsobit si zážitek z aplikace a ještě více se pobavit s přáteli”, jak uvádí společnost ve svém prohlášení.

Za měsíční předplatné získají uživatelé přístup k vlastním ikonám, odznakům v aplikaci, možnostem přizpůsobení barev nebo připínání nejlepších přátel.

“S předplatným Snapchat+ mohou uživatelé Snapchatu přizpůsobit své konverzace jedinečnými tapetami chatu, vnést na domovskou obrazovku sváteční náladu pomocí ikon sezónních aplikací, připnout svého nejlepšího přítele č. 1 a popřát mu šťastný nový rok jediným klepnutím a mnoho dalšího!”

Avatar jako reklamní prostředek

Kromě toho se Snapchat chystá pokročit ve virtuální podobě. Plánuje přidat první make-up pro Bitmoji, který uživatelům umožní ozdobit své postavičky nejnovější rtěnkou od e.l.f.

Uživatelé Snapchatu v USA a Velké Británii budou moci využít spolupráce s e.l.f. Cosmetics a získat zdarma rtěnku O Face Satin Lipstick pro svého avatara. Rtěnku si mohou nanést na své Bitmoji a bude uložena v jejich digitálním šatníku, aby k ní měli přístup i po skončení omezené akce.

Vliv digitálních avatarů na nakupování v reálném světě je stále patrnější, zejména v souvislosti s rozvíjejícím se metaverzemi. Snap jde v tomto směru ještě dál a umožňuje uživatelům oblékat své digitální postavičky Bitmoji do různých stylů, čímž vzniká více než bilion možných kombinací oblečení. Tento digitální šatník ponechává prostor pro nekonečné možnosti a podle společnosti Snap může ovlivnit nákupní rozhodnutí v reálném světě.

“Víme, že 74 % uživatelů Snapchatu stylizuje své Bitmoji do stejných značek, které nosí v reálném životě, a jsme nadšeni, že můžeme pokračovat ve vytváření nových způsobů, jak se naše komunita může vyjádřit prostřednictvím Bitmoji se značkami a produkty, které mají rádi,” uvádí prohlášení pro Adweek.

Snap se snaží prosadit trend i v oblasti líčení. Nová možnost umožní uživatelům vyzkoušet jedenáct různých odstínů rtěnky e.l.f. na svých digitálních avatarech a dokonce i na vlastních rtech pomocí interaktivní Try On Lens. S touto iniciativou by mohlo přijít i rozšíření na další kosmetické produkty jiných značek.

Tento přístup se používá stále častěji a v konečném důsledku může odvětví e-commerce přinést určité výhody, například snížení počtu vrácených výrobků. O dopadu virtuálních zrcadel na módní průmysl jsme psali také v našem nedávném článku.

Nejnovější z kategorie Sociální sítě
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+