3 min. doba čtení

Jak využít Snapchat?

Snapchat je platforma od Snap, Inc.která umožňuje lidem vyjadřovat se, žít přítomným okamžikem a bavit se s okruhem svých nejbližších přátel. A to bez tlaku na popularitu, krásu nebo dokonalost.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Jak využít Snapchat?
Zdroj: Depositphotos

Podle grafu zveřejněného na říjnové prezentaci pro investory můžeme vidět, že komunita Snapchatu neustále roste. Kamera Snapchatu podporuje skutečná přátelství prostřednictvím vizuální komunikace, sebevyjádření a vyprávění příběhů. Hraje transformační roli v tom, jak lidé vnímají svět kolem sebe, a kombinuje to, co vidí v reálném světě, se vším, co je jim dostupné v digitálním světě.

Počet denních aktivních uživatelů (DAU) se podle zprávy společnosti za 3. čtvrtletí 2023 meziročně zvýšil o 12 % na 406 milionů. Podle Zprávy o transparentnosti má společnost v České republice více než 1,2 milionu uživatelů a na Slovensku více než 590 000 uživatelů.

Zdroj: Snapchat

Snapchat představil světu 24hodinový formát Stories a vyniká v oblasti rozšířené reality (Augmented Reality, zkráceně AR), kdy vytváří interaktivní zážitek prostřednictvím objektivu fotoaparátu mobilního telefonu, který obohacuje reálný svět. To, co začalo jako zábava, dospělo v inovativní nástroj, který vytváří jedinečné zážitky a přináší obchodní výsledky.

Neustálé inovace

Kromě růstu počtu uživatelů Snapchat neustále inovuje a vstupuje do éry chatbotů s umělou inteligencí pomocí My AI, chatbotem žijícím v aplikaci Snapchat, který běží na technologii ChatGPT společnosti OpenAI a je vylepšen o jedinečné bezpečnostní funkce. Produkt založený na generativní umělé inteligenci byl postaven na Dreams, který generuje personalizované obrázky na základě selfie fotografií přímo v aplikaci Snapchat.

Inzerenti po celé zemi, kteří by chtěli vyzkoušet inovativní reklamní příležitosti, jež Snapchat nabízí, se mohou spojit se společnostíAleph na Slovensku. Ta je výhradním obchodním zástupcem společnosti Snap a působí jako strategický partner a podpora při řešení problémů inzerentů. Na základě údajů z reklamních kampaní, které společnost Aleph na Slovensku realizuje, můžeme s jistotou říci, že Snapchat je silný zejména ve věkové skupině teenagerů a mladých dospělých ve věku 13 – 24 let.

Jak využít Snapchat k oslovení mladého publika?

Reklamní účet této platformy je podobný účtům, které každý online marketér zná z jiných sociálních sítí. Nastavení kampaně funguje na podobném principu, od úvodního výboru cílů kampaně až po nastavení jednotlivých reklamních kreativ. Členové týmu Aleph na Slovensku se sídlem v Bratislavě vám rádi pomohou zodpovědět specifika tohoto systému a případné dotazy. Stačí je kontaktovat na adrese info.sk@alephholding.com.

Klíčem k úspěšné kampani na Snapchatu je práce s prvky rozšířené reality (výše zmíněné AR). Jak tyto AR postavila mBank, můžeme vidět v kampani zaměřené na Česko a Slovensko.

Zdroj: Snapchat

Tento reklamní formát doplňují klasické vertikální bannery a videa, která běží mezi Příběhy přátel nebo celebrit. Od loňského roku jsou videoreklamy po vzoru ostatních sociálních sítí umístěny také v sekci Spotlight, což je kanál s populárními vertikálními videi.

Pokud chcete vylepšit svou reklamní hru pomocí nejmodernějších technologií, jako je kamera s rozšířenou realitou Snapchatu, kontaktujte tým společnosti Aleph. Spojte se s odborníky, kteří vám poskytnou bezplatnou praktickou podporu a globální případové studie.

Sdílet článek
Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Aleph
Tento článek ti přináší

Aleph

Aleph je globální lídr v oblasti digitální reklamy. Zastupuje vedoucí digitální mediální platformy v 50+ zemích po celém světě, podporuje jejich růst a dosahuje obchodních výsledků pro digitální inzerenty a agentury. Aleph zaměstnává profesionály z oblasti a odborníky na platformy, kteří úzce spolupracují s inzerenty a agenturami na dosažení jejich obchodních cílů.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+