Podle grafu zveřejněného na říjnové prezentaci pro investory můžeme vidět, že komunita Snapchatu neustále roste. Kamera Snapchatu podporuje skutečná přátelství prostřednictvím vizuální komunikace, sebevyjádření a vyprávění příběhů. Hraje transformační roli v tom, jak lidé vnímají svět kolem sebe, a kombinuje to, co vidí v reálném světě, se vším, co je jim dostupné v digitálním světě.
Počet denních aktivních uživatelů (DAU) se podle zprávy společnosti za 3. čtvrtletí 2023 meziročně zvýšil o 12 % na 406 milionů. Podle Zprávy o transparentnosti má společnost v České republice více než 1,2 milionu uživatelů a na Slovensku více než 590 000 uživatelů.
Snapchat představil světu 24hodinový formát Stories a vyniká v oblasti rozšířené reality (Augmented Reality, zkráceně AR), kdy vytváří interaktivní zážitek prostřednictvím objektivu fotoaparátu mobilního telefonu, který obohacuje reálný svět. To, co začalo jako zábava, dospělo v inovativní nástroj, který vytváří jedinečné zážitky a přináší obchodní výsledky.
Neustálé inovace
Kromě růstu počtu uživatelů Snapchat neustále inovuje a vstupuje do éry chatbotů s umělou inteligencí pomocí My AI, chatbotem žijícím v aplikaci Snapchat, který běží na technologii ChatGPT společnosti OpenAI a je vylepšen o jedinečné bezpečnostní funkce. Produkt založený na generativní umělé inteligenci byl postaven na Dreams, který generuje personalizované obrázky na základě selfie fotografií přímo v aplikaci Snapchat.
Inzerenti po celé zemi, kteří by chtěli vyzkoušet inovativní reklamní příležitosti, jež Snapchat nabízí, se mohou spojit se společnostíAleph na Slovensku. Ta je výhradním obchodním zástupcem společnosti Snap a působí jako strategický partner a podpora při řešení problémů inzerentů. Na základě údajů z reklamních kampaní, které společnost Aleph na Slovensku realizuje, můžeme s jistotou říci, že Snapchat je silný zejména ve věkové skupině teenagerů a mladých dospělých ve věku 13 – 24 let.
Jak využít Snapchat k oslovení mladého publika?
Reklamní účet této platformy je podobný účtům, které každý online marketér zná z jiných sociálních sítí. Nastavení kampaně funguje na podobném principu, od úvodního výboru cílů kampaně až po nastavení jednotlivých reklamních kreativ. Členové týmu Aleph na Slovensku se sídlem v Bratislavě vám rádi pomohou zodpovědět specifika tohoto systému a případné dotazy. Stačí je kontaktovat na adrese info.sk@alephholding.com.
Klíčem k úspěšné kampani na Snapchatu je práce s prvky rozšířené reality (výše zmíněné AR). Jak tyto AR postavila mBank, můžeme vidět v kampani zaměřené na Česko a Slovensko.
Tento reklamní formát doplňují klasické vertikální bannery a videa, která běží mezi Příběhy přátel nebo celebrit. Od loňského roku jsou videoreklamy po vzoru ostatních sociálních sítí umístěny také v sekci Spotlight, což je kanál s populárními vertikálními videi.
Pokud chcete vylepšit svou reklamní hru pomocí nejmodernějších technologií, jako je kamera s rozšířenou realitou Snapchatu, kontaktujte tým společnosti Aleph. Spojte se s odborníky, kteří vám poskytnou bezplatnou praktickou podporu a globální případové studie.