3 min. doba čtení

Jak využít Snapchat?

Snapchat je platforma od Snap, Inc.která umožňuje lidem vyjadřovat se, žít přítomným okamžikem a bavit se s okruhem svých nejbližších přátel. A to bez tlaku na popularitu, krásu nebo dokonalost.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Jak využít Snapchat?
Zdroj: Depositphotos

Podle grafu zveřejněného na říjnové prezentaci pro investory můžeme vidět, že komunita Snapchatu neustále roste. Kamera Snapchatu podporuje skutečná přátelství prostřednictvím vizuální komunikace, sebevyjádření a vyprávění příběhů. Hraje transformační roli v tom, jak lidé vnímají svět kolem sebe, a kombinuje to, co vidí v reálném světě, se vším, co je jim dostupné v digitálním světě.

Počet denních aktivních uživatelů (DAU) se podle zprávy společnosti za 3. čtvrtletí 2023 meziročně zvýšil o 12 % na 406 milionů. Podle Zprávy o transparentnosti má společnost v České republice více než 1,2 milionu uživatelů a na Slovensku více než 590 000 uživatelů.

Zdroj: Snapchat

Snapchat představil světu 24hodinový formát Stories a vyniká v oblasti rozšířené reality (Augmented Reality, zkráceně AR), kdy vytváří interaktivní zážitek prostřednictvím objektivu fotoaparátu mobilního telefonu, který obohacuje reálný svět. To, co začalo jako zábava, dospělo v inovativní nástroj, který vytváří jedinečné zážitky a přináší obchodní výsledky.

Neustálé inovace

Kromě růstu počtu uživatelů Snapchat neustále inovuje a vstupuje do éry chatbotů s umělou inteligencí pomocí My AI, chatbotem žijícím v aplikaci Snapchat, který běží na technologii ChatGPT společnosti OpenAI a je vylepšen o jedinečné bezpečnostní funkce. Produkt založený na generativní umělé inteligenci byl postaven na Dreams, který generuje personalizované obrázky na základě selfie fotografií přímo v aplikaci Snapchat.

Inzerenti po celé zemi, kteří by chtěli vyzkoušet inovativní reklamní příležitosti, jež Snapchat nabízí, se mohou spojit se společnostíAleph na Slovensku. Ta je výhradním obchodním zástupcem společnosti Snap a působí jako strategický partner a podpora při řešení problémů inzerentů. Na základě údajů z reklamních kampaní, které společnost Aleph na Slovensku realizuje, můžeme s jistotou říci, že Snapchat je silný zejména ve věkové skupině teenagerů a mladých dospělých ve věku 13 – 24 let.

Jak využít Snapchat k oslovení mladého publika?

Reklamní účet této platformy je podobný účtům, které každý online marketér zná z jiných sociálních sítí. Nastavení kampaně funguje na podobném principu, od úvodního výboru cílů kampaně až po nastavení jednotlivých reklamních kreativ. Členové týmu Aleph na Slovensku se sídlem v Bratislavě vám rádi pomohou zodpovědět specifika tohoto systému a případné dotazy. Stačí je kontaktovat na adrese info.sk@alephholding.com.

Klíčem k úspěšné kampani na Snapchatu je práce s prvky rozšířené reality (výše zmíněné AR). Jak tyto AR postavila mBank, můžeme vidět v kampani zaměřené na Česko a Slovensko.

Zdroj: Snapchat

Tento reklamní formát doplňují klasické vertikální bannery a videa, která běží mezi Příběhy přátel nebo celebrit. Od loňského roku jsou videoreklamy po vzoru ostatních sociálních sítí umístěny také v sekci Spotlight, což je kanál s populárními vertikálními videi.

Pokud chcete vylepšit svou reklamní hru pomocí nejmodernějších technologií, jako je kamera s rozšířenou realitou Snapchatu, kontaktujte tým společnosti Aleph. Spojte se s odborníky, kteří vám poskytnou bezplatnou praktickou podporu a globální případové studie.

Sdílet článek
Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Aleph
Tento článek ti přináší

Aleph

Aleph je globální lídr v oblasti digitální reklamy. Zastupuje vedoucí digitální mediální platformy v 50+ zemích po celém světě, podporuje jejich růst a dosahuje obchodních výsledků pro digitální inzerenty a agentury. Aleph zaměstnává profesionály z oblasti a odborníky na platformy, kteří úzce spolupracují s inzerenty a agenturami na dosažení jejich obchodních cílů.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč byste měli věnovat pozornost Pinterestu
2 min. doba čtení

Proč byste měli věnovat pozornost Pinterestu

Pinterest je často zastíněn velkými hráči jako Meta a TikTok. V marketingové strategii si však umí uhájit své místo a úspěšně si ho obhájit. Platforma se snaží upoutat pozornost značek a inzerentů novými reklamními nástroji a stimuly. A na ty se podíváme právě teď.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak se minulý rok používaly sociální sítě v Česku a na Slovensku?
4 min. doba čtení

Jak se minulý rok používaly sociální sítě v Česku a na Slovensku?

Sociální sítě hrají důležitou roli v každodenním životě uživatelů. Každá země i každá věková skupina má své specifika. Sociální sítě ovlivňují nejen osobní interakce, ale i marketingové strategie značek. Navzdory podobnostem mezi oběma zeměmi lze pozorovat rozdíly v tom, kolik času lidé tráví na sociálních sítích a jaké platformy preferují. Chcete-li pochopit zákazníky, musíte o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+