1 min. doba čtení

Cross selling

Cross selling, tedy v překladu křížový prodej, je jednou z prodejních taktik, které nabízejí už existujícím zákazníkům další produkty nebo služby. Up selling je podobnou taktikou, která má ale za cíl nabízet dražší výrobek.

Cross selling, tedy v překladu křížový prodej, je jednou z prodejních taktik, které nabízejí už existujícím zákazníkům další produkty nebo služby. Up selling je podobnou taktikou, která má ale za cíl nabízet dražší výrobek. U cross sellingu to nemusí být dražší výrobek, ale například příslušenství. Tedy zákazník si koupí například mobil a prodejce mu k němu nabídne další příslušenství jako například obal na mobil nebo paměťovou kartu. Takový prodej se nemusí týkat jen e-shopů, kde se mohou další výrobky nebo služby zobrazit při nákupu, ale i při osobním prodeji, kde přímo prodejce nabízí dodatečné výrobky nebo služby nakupujícímu.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+