2 min. doba čtení

Síť Dr. Maxe na Slovensku se rozrůstá. Získala 35 lékáren Apotheke

Po úspěšné akvizici má Dr. Max na Slovensku 396 lékáren.

Síť Dr. Maxe na Slovensku se rozrůstá. Získala 35 lékáren Apotheke
Zdroj: Depositphotos

S lékárnami a 200 zaměstnanci

Od 1. srpna převezmou lékárny Dr. Max na Slovensku 35 prodejen Apotheke Slovakia. Umožňuje to pravomocné rozhodnutí antimonopolního úřadu o obchodní smlouvě o koupi vybraných lékáren Apotheke Slovakia od společnosti Unipharma. Spolu s 35 lékárnami Apotheke přebírá Dr. Max také více než 200 zaměstnanců.

“Čeká nás náročné období integrace, ale jsem přesvědčen, že celý proces včetně adaptace nových kolegů, kteří jsou pro nás nesmírně důležití, proběhne díky našemu podpůrnému týmu přirozeně a rychle a že se noví kolegové brzy budou cítit součástí naší silné značky Dr.Max,” uvedl v tiskové zprávě generální ředitel Dr.Max Slovakia Marián Jánoš.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Dr. Max provozuje na Slovensku 396 lékáren

Společnosti Dr.Max a Unipharma oznámily dohodu o koupi sítě lékáren Apotheke Slovakia v listopadu loňského roku. Tehdy lékárny Dr.Max deklarovaly zájem o převzetí 47 prodejen Apotheke Slovakia.

Na základě rozhodnutí antimonopolního úřadu, který se v rámci posuzování transakce zabýval podílem na trhu v jednotlivých lokalitách, se společnost Dr.Max Holding, provozovatel lékáren Dr.Max, rozhodla svůj původní záměr přehodnotit.

“Abychom vyhověli stanoveným kritériím, rozhodli jsme se některé lékárny nakonec nekoupit. S výsledkem obchodní dohody jsme spokojeni a rozhodnutí antimonopolního úřadu respektujeme,” vysvětluje Pavol Kiseľ, ředitel pro expanzi společnosti Dr.Max Slovakia.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Od memů po hodnoty: Jak si značky získávají srdce spotřebitelů
5 min. doba čtení

Od memů po hodnoty: Jak si značky získávají srdce spotřebitelů

Když značka vstoupí do online světa, stává se součástí nekonečného toku diskusí, trendů a memů. Některé přirozeně září, jiné se jen nejistě snaží najít své místo. Co však odlišuje ty, které dokážou zasáhnout správnou notu, od těch, které vyvolávají jen rozpaky? Podle studie Cultured je klíčem odvaha připojit se ke kultuře způsobem, který nejen pobaví, […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak smysluplnost a jedinečnost formují růst silných značek
2 min. doba čtení

Jak smysluplnost a jedinečnost formují růst silných značek

Podle rozsáhlého výzkumu společnosti Kantar, který analyzoval 20 000 značek v 540 kategoriích a na 54 trzích během deseti let, budování silných značek vyžaduje dva klíčové prvky – smysluplnost a jedinečnost. Výzkum označil diferenciaci značky za klíčový motor růstu, především při oslovování široké skupiny zákazníků.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+