2 min. doba čtení

Reklamní spot, o kterém mluví celé Polsko. Shopee uvádí nejotravnější reklamu roku

Reklama Shopee byla označena za „nejotravnější spot roku 2022“. Marketingoví pracovníci však dosáhli svého cíle. Značka se dostala do povědomí Poláků. 

Reklamní spot, o kterém mluví celé Polsko. Shopee uvádí nejotravnější reklamu roku

Věčná diskuse o kvalitě marketingu 

Reklama společnosti Shopee opět vyvolala v odborných kruzích vlnu diskuse: má být marketing sofistikovaný nebo efektivní? Někteří ze Shopee se smějí, ale pravdou zůstává, že poznání značky roste. 

„V průběhu několika měsíců se povědomí o značce Shopee zvýšilo z 20 % na více než 50 %. Zvýšil se zájem nejen o tuto značku, ale zpětná vazba poslední marketingové kampaně dosáhla 35 %,“ píše Agnieszka Górnicka, generální ředitelka společnosti Inquiry, na svém LinkedIn profilu. Průzkum se realizoval na celonárodním vzorku. 

Shopee Reklama TV Baby Shark 

Michał Dmoch, šéf marketingových kampaní v Shopee, vysvětluje, kdo je cílovou skupinou reklamního spotu: „Kampaň ‘Nákupní Májovka’, která probíhala od 18. dubna do 5. května, byla naší dosud největší kampaní zaměřenou na polské uživatele – ty, kteří již Shopee používají i na potenciální uživatele – a poskytla nám příležitost představit naši platformu tomuto širokému publiku. Komunikační aktivity byly zaměřeny na kupující i prodejce, kteří by se chtěli v Polsku k Shopee připojit.“ 

Dále dodává: „Velice nás těší debut naší značky v polských médiích. Podobně jako na jiných trzích, i zde jsme použili motiv ze známé a oblíbené dětské písně ‘Baby Shark’. Zachytili jsme velké množství pozitivních reakcí, a to nejen v Polsku. Mnohé komentáře se shodují, že kampaň vyniká, je chytlavá a má virální potenciál. Chtěli jsme dosáhnout rozpoznatelnosti značky Shopee,“ řekl Michał Dmoch v rozhovoru pro portál nowyarketing.pl.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+