2min. doba čtení

Reklamní spot, o kterém mluví celé Polsko. Shopee uvádí nejotravnější reklamu roku

Reklama Shopee byla označena za „nejotravnější spot roku 2022“. Marketingoví pracovníci však dosáhli svého cíle. Značka se dostala do povědomí Poláků. 

Reklamní spot, o kterém mluví celé Polsko. Shopee uvádí nejotravnější reklamu roku

Věčná diskuse o kvalitě marketingu 

Reklama společnosti Shopee opět vyvolala v odborných kruzích vlnu diskuse: má být marketing sofistikovaný nebo efektivní? Někteří ze Shopee se smějí, ale pravdou zůstává, že poznání značky roste. 

„V průběhu několika měsíců se povědomí o značce Shopee zvýšilo z 20 % na více než 50 %. Zvýšil se zájem nejen o tuto značku, ale zpětná vazba poslední marketingové kampaně dosáhla 35 %,“ píše Agnieszka Górnicka, generální ředitelka společnosti Inquiry, na svém LinkedIn profilu. Průzkum se realizoval na celonárodním vzorku. 

Shopee Reklama TV Baby Shark 

Michał Dmoch, šéf marketingových kampaní v Shopee, vysvětluje, kdo je cílovou skupinou reklamního spotu: „Kampaň ‘Nákupní Májovka’, která probíhala od 18. dubna do 5. května, byla naší dosud největší kampaní zaměřenou na polské uživatele – ty, kteří již Shopee používají i na potenciální uživatele – a poskytla nám příležitost představit naši platformu tomuto širokému publiku. Komunikační aktivity byly zaměřeny na kupující i prodejce, kteří by se chtěli v Polsku k Shopee připojit.“ 

Dále dodává: „Velice nás těší debut naší značky v polských médiích. Podobně jako na jiných trzích, i zde jsme použili motiv ze známé a oblíbené dětské písně ‘Baby Shark’. Zachytili jsme velké množství pozitivních reakcí, a to nejen v Polsku. Mnohé komentáře se shodují, že kampaň vyniká, je chytlavá a má virální potenciál. Chtěli jsme dosáhnout rozpoznatelnosti značky Shopee,“ řekl Michał Dmoch v rozhovoru pro portál nowyarketing.pl.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek