2 min. doba čtení

Novinky na YouTube umožní vytvořit si QR kód a podpoří UGC

YouTube přináší několik nových funkcí zaměřených na zvýšení zapojení uživatelů a zefektivnění sdílení obsahu, které by mohly být prospěšné pro správce sociálních médií a samozřejmě všechny e-shopy, které využívají video obsah ve svých marketingových kampaních.

Novinky na YouTube umožní vytvořit si QR kód a podpoří UGC
Zdroj: Depositphotos

QR kódy pro kanály

Tato aktualizace umožňuje tvůrcům vygenerovat jedinečný QR kód pro jejich kanál YouTube, což usnadňuje sdílení obsahu online i offline. Podle YouTube se snažili zjednodušit proces sdílení, protože kopírování a vkládání adres URL nebylo nejpohodlnější – zejména v offline světě. Svůj QR kód najdete v aplikaci na kartě You v části Share channel.

Lepší YouTube Shorts

Kromě toho YouTube testuje nové efekty pro obsah vytvářený uživateli ve formátech Shorts. Tento experiment umožňuje vybrané skupině tvůrců navrhovat a publikovat vlastní efekty přímo v Shorts, podobně jako efekty dostupné na platformách jako Snapchat a Instagram.

Všichni uživatelé mohou tyto nové efekty aplikovat na své Shorts pomocí tlačítka Efekty a prozkoumáním dostupných možností. Tato iniciativa by mohla být předzvěstí pokročilejších nástrojů pro vytváření efektů na YouTube a rozšířit tak nabídku krátkých videí na této platformě. Plusové body pro vaše UGC!

Odkazy na další kanály a doporučené sekce

YouTube také experimentuje s novými způsoby uvádění dalších tvůrců v komentářích. Rozšiřuje testování zobrazení detailů plateb v aplikaci YouTube Studio o jiné měny než USD.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

YouTube také rozšiřuje přístup k funkci Jump Ahead. Tento nástroj využívá umělou inteligenci k identifikaci nejoblíbenějších segmentů videa a umožňuje uživatelům přeskočit přímo na tato místa dvojitým kliknutím na tlačítko rychlého převíjení. Funkce, která byla původně spuštěna v březnu, se setkala s pozitivním ohlasem, přičemž 92 % testerů ji považovalo za užitečnou.

YouTube tvrdí, že tato funkce nemá významný dopad na celkovou dobu sledování, přestože se obává, že by mohla zkrátit dobu, kterou uživatelé stráví sledováním videí. Je třeba také dodat, že funkce Jump Ahead je dostupná pouze pro předplatitele služby YouTube Premium. Tvůrci ji však mohou testovat na svých vlastních videích i bez předplatného.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+