2 min. doba čtení

Novinky na YouTube umožní vytvořit si QR kód a podpoří UGC

YouTube přináší několik nových funkcí zaměřených na zvýšení zapojení uživatelů a zefektivnění sdílení obsahu, které by mohly být prospěšné pro správce sociálních médií a samozřejmě všechny e-shopy, které využívají video obsah ve svých marketingových kampaních.

Novinky na YouTube umožní vytvořit si QR kód a podpoří UGC
Zdroj: Depositphotos

QR kódy pro kanály

Tato aktualizace umožňuje tvůrcům vygenerovat jedinečný QR kód pro jejich kanál YouTube, což usnadňuje sdílení obsahu online i offline. Podle YouTube se snažili zjednodušit proces sdílení, protože kopírování a vkládání adres URL nebylo nejpohodlnější – zejména v offline světě. Svůj QR kód najdete v aplikaci na kartě You v části Share channel.

Lepší YouTube Shorts

Kromě toho YouTube testuje nové efekty pro obsah vytvářený uživateli ve formátech Shorts. Tento experiment umožňuje vybrané skupině tvůrců navrhovat a publikovat vlastní efekty přímo v Shorts, podobně jako efekty dostupné na platformách jako Snapchat a Instagram.

Všichni uživatelé mohou tyto nové efekty aplikovat na své Shorts pomocí tlačítka Efekty a prozkoumáním dostupných možností. Tato iniciativa by mohla být předzvěstí pokročilejších nástrojů pro vytváření efektů na YouTube a rozšířit tak nabídku krátkých videí na této platformě. Plusové body pro vaše UGC!

Odkazy na další kanály a doporučené sekce

YouTube také experimentuje s novými způsoby uvádění dalších tvůrců v komentářích. Rozšiřuje testování zobrazení detailů plateb v aplikaci YouTube Studio o jiné měny než USD.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

YouTube také rozšiřuje přístup k funkci Jump Ahead. Tento nástroj využívá umělou inteligenci k identifikaci nejoblíbenějších segmentů videa a umožňuje uživatelům přeskočit přímo na tato místa dvojitým kliknutím na tlačítko rychlého převíjení. Funkce, která byla původně spuštěna v březnu, se setkala s pozitivním ohlasem, přičemž 92 % testerů ji považovalo za užitečnou.

YouTube tvrdí, že tato funkce nemá významný dopad na celkovou dobu sledování, přestože se obává, že by mohla zkrátit dobu, kterou uživatelé stráví sledováním videí. Je třeba také dodat, že funkce Jump Ahead je dostupná pouze pro předplatitele služby YouTube Premium. Tvůrci ji však mohou testovat na svých vlastních videích i bez předplatného.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+