1 min. doba čtení

YouTube testuje nové funkce: Rychlejší navigace, kreativnější remixy

YouTube testuje novou možnost, která zjednodušuje navigaci k nejzajímavějším částem videí a umožňuje rozšířené možnosti remixování YouTube Shorts.

YouTube testuje nové funkce: Rychlejší navigace, kreativnější remixy
Zdroj: Depositphotos

Tato inovace využívá umělou inteligenci k identifikaci nejzajímavějších momentů videí. Na základě toho umožňuje divákům mezi nimi snadno přeskakovat. Tvůrci obsahu budou mít k této funkci přístup i při sledování svých vlastních videí, i když nemají službu YouTube Premium.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

YouTube si od této funkce slibuje lepší zážitek z obsahu. Přesto může být tato nová funkce pro některé uživatele příliš zjednodušená a může omezit plný požitek z videí. Kromě toho YouTube usiluje o rozšíření interakce s krátkými videi YouTube tím, že umožňuje remixování již zremixovaných krátkých videí, čímž zvyšuje možnosti spolupráce a tvorby originálního obsahu.

Zájem o krátké a interaktivní formáty videa roste. Proto může být vhodnou reakcí na měnící se preference uživatelů kombinace nových funkcí. Současný test probíhá pouze v USA a je k dispozici pouze předplatitelům služby Premium.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují
2 min. doba čtení

Shein hlásal udržitelnost, nyní ho vyšetřují

Jde Shein a udržitelnost dohromady? Firma tvrdí, že ano, ale tyto tvrdí jsou pod drobnohledem. Italský úřad zahájil vyšetřování společnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinské firmy spravující italskou webstránku Shein. Šetření se zaměřuje hlavně na potenciálně zavádějící environmentální tvrzení, která platforma uváděla.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce
4 min. doba čtení

Více možností, méně problémů: Jak se mění vrácení zboží v e-commerce

Podmínky vrácení zboží jsou výrazným faktorem, který ovlivňuje chování spotřebitelů a formuje konkurenční prostředí. Zpráva od společnosti ZigZag zkoumá, jak největší prodejci z retailu mění svůj pohled na vrácení zboží v e-commerce. Na jedné straně musí dívat na spokojenost zákazníků, zároveň je nutno zvážit profitabilitu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+