4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která obsluhuje český trh z Prahy. Při vývoji nového systému zúročili dlouholeté zkušenosti s více než 1 000 affiliate kampaněmi. Od 1. 3. 2025 odstartovala migrace publisherů (affiliate partnerů) a během několika týdnů bude Dognet 2.0 zpřístupněn i inzerentům sítě.

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
Zdroj: Dognet

Nový systém, nová úroveň správy affiliate kampaní

Doposud používaný systém affiliate sítě Dognet byl založen na externím softwarovém řešení. To postupem času přestávalo vyhovovat inzerentům i publisherům. „Naše aktuální řešení dlouhá léta pokrývalo potřeby klientů, ale trh se mění a musíme na to reagovat,“ říká Roman Dobiáš, Country Manager Dognet Česko. A má pravdu – rostoucí nároky na analytiku a efektivnost v e-commerce vyžadují moderní nástroje, a to nejen ze strany e-shopů, ale také affiliate sítí.

„Jsem rád, že nový systém nabídne lepší sledování výkonu a hlavních e-commerce KPI, které e-shopy zajímají. A navíc, uvidí detailnější statistiky výkonu až na jednotlivé URL, a to jak individuálně, tak z hlediska typu média,“ dodává.

Dognet dlouhodobě pomáhá e-shopům i s expanzí. Využívá lokální zkušenosti a kolegy, kteří aktivně působí na okolních trzích. Kromě Česka má Dognet zastoupení také v Maďarsku, Chorvatsku a, samozřejmě, na Slovensku.

Nová verze Dognet 2.0 představuje zásadní technologickou nástavbu, kterou si síť spravuje ve vlastní režii. Projektový manažer sítě Ondrej Takáč popisuje přístup k vývoji: „Dognet měl stabilní základy, proto jsme je využili a nastavili nový systém přímo na ně. Tímto způsobem jsme zachovali kompatibilitu a nemusíme měnit měřící kódy na téměř 1 000 e-shopech, které v síti máme. Přejdou plynule do nového, vylepšeného systému.“

Právě tato technologická nástavba umožňuje efektivnější správu kampaní a přesnější vyhodnocování jejich výkonu. Celé nastavení kampaní a interpretace dat budou probíhat v rámci Dognet 2.0, přičemž inzerenti získají širší možnosti přizpůsobení kampaní svým potřebám.

Affiliate síť Dognet působí i na českém trhu již více než 11 let. Aktuálně má v pražské pobočce tým specialistů jak na integraci kampaní, tak na jejich efektivní správu. V roce 2025 plánují tým rozšiřovat pro zvýšení kvality servisu a budoucí nové produkty, které klientům Dognet přinese.

Co Dognet 2.0 přinese klientům sítě?

  • Přehlednější systém a pokročilý reporting,
  • vyšší detail o výkonu kampaně a publisherů,
  • větší variabilitu nastavení,
  • podrobnější přehledy klíčových ukazatelů výkonu,
  • napojení statistik pomocí Rest Api,
  • flexibilitu systému pro možné funkcionality na míru.
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

První stovky projektů z celé CEE a Balkánu jsou již v Dognet 2.0

Hlavní změnou pro publishery jsou nové affiliate odkazy, které budou povinné pro všechny kampaně v síti Dognet od 1. 5. 2024. Tato technologická změna zajistí přesnější zaznamenávání návštěvnosti a konverzí – nejen v Dognet 2.0, ale také v analytických nástrojích, jako je GA4. Změna odkazů přináší výhody publisherům i inzerentům.

„Publisheři vnímají změnu většinou pozitivně. Chápou její přínosy a očekávají, že inzerenti ocení lepší přehled o výkonnosti kampaní. Tím pádem budou umět právě inzerenti nabídnout lepší podmínky konkrétním publisherům a rozvíjet tak kampaně i jejich výkon,“ konstatuje Michala Říhová, Relationship Manager sítě.

Termín dokončení migrace publisherů se blíží. V květnu 2025 by již drtivá většina partnerů měla používat nový systém i s vylepšenými affiliate odkazy. Vybraní inzerenti získají přístup do Dognet 2.0 již v dubnu, přičemž úplná migrace všech klientů a jejich kampaní proběhne v květnu a nejpozději v červnu 2025.

„Dognet 2.0 otevírá pro síť nové možnosti do budoucna. Již nebudeme vázáni na externí řešení, což nám poskytuje flexibilitu při vývoji nových produktů. Již letos plánujeme rozšíření sítě o další inovace, které budou přínosem pro všechny naše partnery,“ dodává Štefan Polgári, Managing Director a spoluzakladatel affiliate sítě Dognet.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe