4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která obsluhuje český trh z Prahy. Při vývoji nového systému zúročili dlouholeté zkušenosti s více než 1 000 affiliate kampaněmi. Od 1. 3. 2025 odstartovala migrace publisherů (affiliate partnerů) a během několika týdnů bude Dognet 2.0 zpřístupněn i inzerentům sítě.

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
Zdroj: Dognet

Nový systém, nová úroveň správy affiliate kampaní

Doposud používaný systém affiliate sítě Dognet byl založen na externím softwarovém řešení. To postupem času přestávalo vyhovovat inzerentům i publisherům. „Naše aktuální řešení dlouhá léta pokrývalo potřeby klientů, ale trh se mění a musíme na to reagovat,“ říká Roman Dobiáš, Country Manager Dognet Česko. A má pravdu – rostoucí nároky na analytiku a efektivnost v e-commerce vyžadují moderní nástroje, a to nejen ze strany e-shopů, ale také affiliate sítí.

„Jsem rád, že nový systém nabídne lepší sledování výkonu a hlavních e-commerce KPI, které e-shopy zajímají. A navíc, uvidí detailnější statistiky výkonu až na jednotlivé URL, a to jak individuálně, tak z hlediska typu média,“ dodává.

Dognet dlouhodobě pomáhá e-shopům i s expanzí. Využívá lokální zkušenosti a kolegy, kteří aktivně působí na okolních trzích. Kromě Česka má Dognet zastoupení také v Maďarsku, Chorvatsku a, samozřejmě, na Slovensku.

Nová verze Dognet 2.0 představuje zásadní technologickou nástavbu, kterou si síť spravuje ve vlastní režii. Projektový manažer sítě Ondrej Takáč popisuje přístup k vývoji: „Dognet měl stabilní základy, proto jsme je využili a nastavili nový systém přímo na ně. Tímto způsobem jsme zachovali kompatibilitu a nemusíme měnit měřící kódy na téměř 1 000 e-shopech, které v síti máme. Přejdou plynule do nového, vylepšeného systému.“

Právě tato technologická nástavba umožňuje efektivnější správu kampaní a přesnější vyhodnocování jejich výkonu. Celé nastavení kampaní a interpretace dat budou probíhat v rámci Dognet 2.0, přičemž inzerenti získají širší možnosti přizpůsobení kampaní svým potřebám.

Affiliate síť Dognet působí i na českém trhu již více než 11 let. Aktuálně má v pražské pobočce tým specialistů jak na integraci kampaní, tak na jejich efektivní správu. V roce 2025 plánují tým rozšiřovat pro zvýšení kvality servisu a budoucí nové produkty, které klientům Dognet přinese.

Co Dognet 2.0 přinese klientům sítě?

  • Přehlednější systém a pokročilý reporting,
  • vyšší detail o výkonu kampaně a publisherů,
  • větší variabilitu nastavení,
  • podrobnější přehledy klíčových ukazatelů výkonu,
  • napojení statistik pomocí Rest Api,
  • flexibilitu systému pro možné funkcionality na míru.
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

První stovky projektů z celé CEE a Balkánu jsou již v Dognet 2.0

Hlavní změnou pro publishery jsou nové affiliate odkazy, které budou povinné pro všechny kampaně v síti Dognet od 1. 5. 2024. Tato technologická změna zajistí přesnější zaznamenávání návštěvnosti a konverzí – nejen v Dognet 2.0, ale také v analytických nástrojích, jako je GA4. Změna odkazů přináší výhody publisherům i inzerentům.

„Publisheři vnímají změnu většinou pozitivně. Chápou její přínosy a očekávají, že inzerenti ocení lepší přehled o výkonnosti kampaní. Tím pádem budou umět právě inzerenti nabídnout lepší podmínky konkrétním publisherům a rozvíjet tak kampaně i jejich výkon,“ konstatuje Michala Říhová, Relationship Manager sítě.

Termín dokončení migrace publisherů se blíží. V květnu 2025 by již drtivá většina partnerů měla používat nový systém i s vylepšenými affiliate odkazy. Vybraní inzerenti získají přístup do Dognet 2.0 již v dubnu, přičemž úplná migrace všech klientů a jejich kampaní proběhne v květnu a nejpozději v červnu 2025.

„Dognet 2.0 otevírá pro síť nové možnosti do budoucna. Již nebudeme vázáni na externí řešení, což nám poskytuje flexibilitu při vývoji nových produktů. Již letos plánujeme rozšíření sítě o další inovace, které budou přínosem pro všechny naše partnery,“ dodává Štefan Polgári, Managing Director a spoluzakladatel affiliate sítě Dognet.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy
3 min. doba čtení

Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy

On-line nakupování šperků se za poslední roky výrazně proměnilo. Zákazníci už nehledají jen krásné doplňky, ale chtějí i pohodlný a intuitivní nákupní zážitek. Očekávají personalizovaná doporučení a možnost si šperk virtuálně prohlédnout ještě předtím, než se ho rozhodnou koupit. E-commerce v oblasti šperků se proto stále více přizpůsobuje moderním technologiím a novým trendům. Jak vypadá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů
3 min. doba čtení

Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů

Nejnovější zpráva Retail Week přináší nové tržní poznatky o významných e-commerce společnostech. Neustálé hledání nákladově efektivních nákupních možností ze strany spotřebitelů vedlo přední maloobchodníky k vytvoření digitálních strategií, které úspěšně přitahují zákazníky zpět k jejich virtuálním nákupním košíkům. E-commerce sektor se nadále rychle rozšiřuje, přičemž analytici předpovídají, že v roce 2025 dosáhne objemu 6,56 bilionu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry
4 min. doba čtení

PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry

S nástupem umělé inteligence a explozí automaticky generovaného obsahu se zásadně mění i způsob, jakým si značky budují důvěru a viditelnost. Pro e-commerce firmy to není jen otázka trendu – jde o to, jak jejich produkty, hodnoty a reputace budou prezentovány ve vyhledávání, které už dnes často zprostředkovává AI. Nová studie od Hard Numbers však […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+