Expert na český, ale i CEE a balkánský e-commerce
Dnes, v době marketplaces a přímo nutnosti expanze, nabízí Dognet pomocnou ruku na více trzích. Hlavní zastoupení a know-how má hlavně v CEE a na Balkáně. Nechce být globální firmou, která má tisíce klientů a globální management. Za více než 11 let existence Dognet považuje za klíčové ne to, kdo obsluhuje kolik trhů, ale to, jakou tam má reálnou pozici, zkušenosti a zastoupení.
„S Dognetem spolupracujeme již více než 8 let. Měsíčně nám tato spolupráce přináší stovky realizovaných transakcí a pro nás je affiliate marketing jeden ze stabilních výkonnostních prvků. Při expanzi na nové evropské trhy byla pro nás volba Dognetu jasná. Nešlo jen o naši úspěšnou spolupráci na českém trhu, ale také o jejich hlubokou znalost trhů, na které jsme vstupovali,” říká Jan Skalický, Marketing & Sales Director, 4home.
Každý trh je jiný, každý je specifický. Dokonce i český a slovenský trh není stejný, přestože jsme si blízcí. To vědí i v Dognetu, a proto mají v Praze již více než 6 let osobní zastoupení, podobně jako v chorvatském Záhřebu. Maďarský trh obsluhuje Dognet v Bratislavě a v roce 2025 plánuje v rámci expanze zastoupení i pro rumunský a bulharský trh.
Odmítání klientů? Dognet spolupracuje jen s těmi, kterým umí opravdu pomoci
Správa kampaně v affiliate síti musí být pilotována a musí se jí věnovat profesionálové. Není to jako využití self-servis produktu, kde klient platí předplatné, a tím to pro službu končí. V Dognetu si již od jeho vzniku zakládají na kvalitě služby a servisu klientům. I proto má dnes síť ve své správě téměř 1 000 kampaní po celé CEE a na Balkáně.
„Náš přístup je o zkušenostech a profesionalitě. Jak v Praze, tak i v ostatních pobočkách máme seniorní kolegy s dlouholetými zkušenostmi v oboru. Díky tomu dokážeme poradit, jak optimálně nastavit affiliate v rámci online marketingového mixu daného klienta,“ konstatuje Roman Dobiáš, Country Manager pro Dognet Česko.
Přece jen, affiliate marketing je o partnerské spolupráci s publishery. Oni nejsou ani stroje, ani reklamní systém. Na nich závisí úspěšnost affiliate kampaně a bez nich by měla přesně nulovou efektivitu. Dognet se soustřeďuje na kampaně a klienty, kterým se vyplatí věnovat a publisheři o ně budou mít zájem. Jinak je to pro všechny strany jen vyhozený čas a peníze.
Proto síť zastává zdánlivě nelogický přístup – spolupráci navazuje jen s e-shopy, kterým umí affiliate kampaň reálně pomoci. A to není standardem.
„Pro nás má smysl spolupráce s klienty, kteří mají potenciál získat z affiliate marketingu maximum. Ze zkušeností víme, komu se spolupráce vyplatí a komu ne. Nemá význam spouštět co nejvíce kampaní, a pak čekat, kolik klientů bude za pár měsíců nespokojeno,” dodává Roman Dobiáš.
Takovým přístupem Dognet spustil v letošním roce již desítky affiliate kampaní, kterým umí dát přidanou hodnotu a potenciál k úspěchu.
Pokud máte pocit, že vaše affiliate kampaně nefungují tak, jak by měly, nebo se ještě jen chystáte affiliate vyzkoušet, stojí za to poradit se s odborníky, kteří našim trhům rozumí. Společně zjistíte, jestli má affiliate pro váš e-shop smysl a jak můžete díky němu zvýšit svoje prodeje. Poohlédněte se po férovém partnerovi pro affiliate, kterému důvěřují stovky značek v Česku a v celé Evropě. Dognet nabízí bezplatnou konzultaci a pokud vyhodnotí, že váš e-shop má potenciál, spustí kampaň bez jakýchkoliv závazků. V případě zájmu se na vás těší specialisté na hello@dognet.cz.