4 min. doba čtení

Dognet v Česku již více než 10 let pomáhá s affiliate kampaněmi hráčům jako Möbelix, GymBeam nebo 4Home

Na českém trhu si jako partnera pro affiliate kampaň mohou inzerenti vybrat globální, ale také domácí lokální společnosti. Jednou z nich je i Dognet, který je fyzicky přítomen v Česku již několik let, přičemž první české affiliate kampaně spouštěl již v roce 2013. Za ta léta Dognet navnímal celý český e-commerce a umí pomoci i velkým hráčům. Právě oni oceňují profesionální přístup ke kampaním, na kterém je založena hlavní výhoda sítě.

Dognet v Česku již více než 10 let pomáhá s affiliate kampaněmi hráčům jako Möbelix, GymBeam nebo 4Home
Zdroj: Dognet

Expert na český, ale i CEE a balkánský e-commerce

Dnes, v době marketplaces a přímo nutnosti expanze, nabízí Dognet pomocnou ruku na více trzích. Hlavní zastoupení a know-how má hlavně v CEE a na Balkáně. Nechce být globální firmou, která má tisíce klientů a globální management. Za více než 11 let existence Dognet považuje za klíčové ne to, kdo obsluhuje kolik trhů, ale to, jakou tam má reálnou pozici, zkušenosti a zastoupení.

„S Dognetem spolupracujeme již více než 8 let. Měsíčně nám tato spolupráce přináší stovky realizovaných transakcí a pro nás je affiliate marketing jeden ze stabilních výkonnostních prvků. Při expanzi na nové evropské trhy byla pro nás volba Dognetu jasná. Nešlo jen o naši úspěšnou spolupráci na českém trhu, ale také o jejich hlubokou znalost trhů, na které jsme vstupovali,” říká Jan Skalický, Marketing & Sales Director, 4home.

Každý trh je jiný, každý je specifický. Dokonce i český a slovenský trh není stejný, přestože jsme si blízcí. To vědí i v Dognetu, a proto mají v Praze již více než 6 let osobní zastoupení, podobně jako v chorvatském Záhřebu. Maďarský trh obsluhuje Dognet v Bratislavě a v roce 2025 plánuje v rámci expanze zastoupení i pro rumunský a bulharský trh.

Zdroj: Dognet

Odmítání klientů? Dognet spolupracuje jen s těmi, kterým umí opravdu pomoci

Správa kampaně v affiliate síti musí být pilotována a musí se jí věnovat profesionálové. Není to jako využití self-servis produktu, kde klient platí předplatné, a tím to pro službu končí. V Dognetu si již od jeho vzniku zakládají na kvalitě služby a servisu klientům. I proto má dnes síť ve své správě téměř 1 000 kampaní po celé CEE a na Balkáně.

„Náš přístup je o zkušenostech a profesionalitě. Jak v Praze, tak i v ostatních pobočkách máme seniorní kolegy s dlouholetými zkušenostmi v oboru. Díky tomu dokážeme poradit, jak optimálně nastavit affiliate v rámci online marketingového mixu daného klienta,“ konstatuje Roman Dobiáš, Country Manager pro Dognet Česko.

Český tým Dognetu

Přece jen, affiliate marketing je o partnerské spolupráci s publishery. Oni nejsou ani stroje, ani reklamní systém. Na nich závisí úspěšnost affiliate kampaně a bez nich by měla přesně nulovou efektivitu. Dognet se soustřeďuje na kampaně a klienty, kterým se vyplatí věnovat a publisheři o ně budou mít zájem. Jinak je to pro všechny strany jen vyhozený čas a peníze.

Proto síť zastává zdánlivě nelogický přístup – spolupráci navazuje jen s e-shopy, kterým umí affiliate kampaň reálně pomoci. A to není standardem.

„Pro nás má smysl spolupráce s klienty, kteří mají potenciál získat z affiliate marketingu maximum. Ze zkušeností víme, komu se spolupráce vyplatí a komu ne. Nemá význam spouštět co nejvíce kampaní, a pak čekat, kolik klientů bude za pár měsíců nespokojeno,” dodává Roman Dobiáš.

Takovým přístupem Dognet spustil v letošním roce již desítky affiliate kampaní, kterým umí dát přidanou hodnotu a potenciál k úspěchu.

Pokud máte pocit, že vaše affiliate kampaně nefungují tak, jak by měly, nebo se ještě jen chystáte affiliate vyzkoušet, stojí za to poradit se s odborníky, kteří našim trhům rozumí. Společně zjistíte, jestli má affiliate pro váš e-shop smysl a jak můžete díky němu zvýšit svoje prodeje. Poohlédněte se po férovém partnerovi pro affiliate, kterému důvěřují stovky značek v Česku a v celé Evropě. Dognet nabízí bezplatnou konzultaci a pokud vyhodnotí, že váš e-shop má potenciál, spustí kampaň bez jakýchkoliv závazků. V případě zájmu se na vás těší specialisté na hello@dognet.cz.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Affiliate síť Dognet
Tento článek ti přináší

Affiliate síť Dognet

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Facebook vylepšuje integraci affiliate odkazů
4 min. doba čtení

Facebook vylepšuje integraci affiliate odkazů

Facebook přichází s novinkou pro tvůrce obsahu – affiliate odkazy bude možné přidávat přímo do příspěvků a Reels videí. Jedná se o nástroj, který má podpořit prodej produktů a pomoci tvůrcům lépe vydělávat na svém obsahu. Zjistěte, jak využít jeho potenciál, i když u nás si na zavedení ještě počkáme.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak rozjet affiliate na TikToku
3 min. doba čtení

Jak rozjet affiliate na TikToku

Z TikToku se stal populární marketingový nástroj. Být TikTok affiliate je pro podnikatele v e-commerce jedinečný způsob, jak vydělat peníze na svých videích a oslovit více lidí. V tomto článku se podíváme na to, co udělat, abyste mohli začít.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak dělat affiliate marketing na Instagramu
3 min. doba čtení

Jak dělat affiliate marketing na Instagramu

Affiliate marketing na Instagramu umožňuje značkám navázat kontakt se svým publikem a podpořit prodej. Tento článek se zabývá výhodami této strategie, od zvýšení povědomí o značce až po posílení sociálního důkazu. Zjistěte, jak využít partnerství s influencery, vybrat partnerskou síť a optimalizovat kampaně pro maximální návratnost investic ve světě sociálních médií.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+