2min. doba čtení

Má SEO budoucnost nebo doopravdy umírá? (Pavel Ungr, SEOloger.cz)

Pavel Ungr se od roku 2005 zabývá SEO a optimalizací. Pracoval pro různé agentury a později přešel na volnou nohu. Aktuálně pořádá různá školení, zaměřuje se zejména na on-page SEO a organizuje setkání SEOloger. Povídali jsme si o tom, jak vnímá SEO, co je podle něj důležité a v čem spočívá jeho know-how, které ostatní nemají.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:55 v čem spočívá jeho know how,
  • 1:37 zda je důležité sledovat trendy,
  • 2:47 kolik času věnuje školením a kolik reálné praxi, proč vlastně školí a co je cílem,
  • 5:27 jak se drží na nejvyšší úrovni,
  • 6:37 co negativního vysledoval na SEO konzultantech, kteří jsou na trhu,
  • 8:13 co radí začínajícím SEO konzultantům,
  • 12:23 v čem vidí budoucnost SEO a co si myslí, že bude fungovat v roce 2019,
  • 14:13 jak vidí budoucnost organického vyhledávání a co podle něj bude potřeba optimalizovat,
  • 19:20 co doporučuje malým e-shopům a začátečníkům na affiliate webech, kteří nemají velký rozpočet,
  • 22:18 zda má pro malé weby význam tvořit funpage na sociálních sítích,
  • 25:01 co si myslí o tvrzení, že SEO umírá.

Pokud byste se chtěli dozvědět více, například o optimalizaci pro hlasové vyhledávání, přečtěte si Pavlův článek.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek