Označení Long tail se používá zejména v PPC a SEO reklamě, na označení méně vyhledávaných slov, nebo frází se specifičtějším významem. Jsou mnohem méně vyhledávané než nejpoužívanější slova, na které jsou stránky optimalizované, zejména pro jejich specifičnost. Jejich výhoda může spočívat v tom, že lidé, kteří je vyhledávají, přesně vědí, co chtějí, a právě proto je mnohem vyšší pravděpodobnost konverze, než daný produkt nebo službu najdou.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]