1 min. doba čtení

Long tail

Označení Long tail se používá zejména v PPC a SEO reklamě, na označení méně vyhledávaných slov, nebo frází se specifičtějším významem. Jsou mnohem méně vyhledávané než nejpoužívanější slova, na které jsou stránky optimalizované, zejména pro jejich specifičnost.

Označení Long tail se používá zejména v PPC a SEO reklamě, na označení méně vyhledávaných slov, nebo frází se specifičtějším významem. Jsou mnohem méně vyhledávané než nejpoužívanější slova, na které jsou stránky optimalizované, zejména pro jejich specifičnost. Jejich výhoda může spočívat v tom, že lidé, kteří je vyhledávají, přesně vědí, co chtějí, a právě proto je mnohem vyšší pravděpodobnost konverze, než daný produkt nebo službu najdou.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+