Označení Long tail se používá zejména v PPC a SEO reklamě, na označení méně vyhledávaných slov, nebo frází se specifičtějším významem. Jsou mnohem méně vyhledávané než nejpoužívanější slova, na které jsou stránky optimalizované, zejména pro jejich specifičnost. Jejich výhoda může spočívat v tom, že lidé, kteří je vyhledávají, přesně vědí, co chtějí, a právě proto je mnohem vyšší pravděpodobnost konverze, než daný produkt nebo službu najdou.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]