2 min. doba čtení

Konverze v m-commerce a jeho výzvy

Nový výzkum od Quantum Metric, nástroje pro Continuous Product Design, odhaluje šokující rozdíl v prodejích v rámci m-commerce. Přestože jen 1 z 5 spotřebitelů běžně nakupuje přes mobilní telefony, 73 % měsíční návštěvnosti e-shopů pochází z mobilních zařízení.

Konverze v m-commerce a jeho výzvy
Zdroj: Depositphotos

Podle zprávy by nesplněná očekávání týkající se bezpečnosti, spolehlivosti plateb a stability aplikací mohla bránit konverzím při nakupování přes mobilní zařízení. Zpráva o mobilních zařízeních zdůrazňuje několik důležitých zjištění:

  • Ačkoli nákupy přes mobilní telefon jsou stále nízké, používání chytrých telefonů se v porovnání s rokem 2023 zvýšilo o 20 %.
  • Zatímco 69 % spotřebitelů zkoumá produkty vysoké hodnoty na mobilních telefonech, většina nákupů se provádí na počítačích. Až o 10 % více nákupních košíků je opuštěno na mobilních zařízeních ve srovnání s počítači.
  • 45 % uživatelů se při nakupování na mobilu setkalo s problémy. Z nich 51 % přestalo své zařízení používat. Navíc 55 % z nich by se vzdalo nákupů trvajících tři až pět minut.
  • Pouze 17 % respondentů se cítí jistě při důležitých nákupech přes mobilní telefon, přičemž se cítí pohodlně pouze u částek do 250 liber. U nákupů do 50 liber se tato statistika zvyšuje na 59 %.
  • Hlavním důvodem nedůvěry v mobilní zařízení jsou obavy o bezpečnost (25 %).

Zdroj: Quantum Metric

„Je zřejmé, že pro podniky je nákladné, když zvýšené používání chytrých telefonů vede k nízkému počtu mobilních konverzí,“ uvedla Danielle Harvey, globální viceprezidentka a vedoucí strategie pro cestovní ruch a pohostinství ve společnosti Quantum Metric.

Firmy mohou přeměnit potenciál mobilních zařízení na zisk využitím datově řízených poznatků pro lepší pochopení cesty mobilních zákazníků, poskytování přizpůsobených zážitků a podporu bezpečnosti.

Strategické investice, zejména před Black Friday a Cyber ​​Monday, však mohou vyřešit problémy spotřebitelů a uvolnit skutečný potenciál mobilních zařízení.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Mobil náš vezdejší: Zákazníci tráví na telefónu průměrně 3,5 hodiny denně
5 min. doba čtení

Mobil náš vezdejší: Zákazníci tráví na telefónu průměrně 3,5 hodiny denně

Svět online nakupování se mění rychleji, než bychom si před pár lety dokázali představit. Mobilní technologie se staly hlavním bojištěm e-commerce, umělá inteligence přepisuje pravidla personalizace a zákazníci jsou stále náročnější. Pokud chtěly dosud značky zaujmout, musely mít pěkný e-shop a dobrou nabídku. Dnes to už nestačí. Online prodej v roce 2025 je o rychlosti, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Marketing mobilních aplikací: Překvapivá čísla z 2024 a nové trendy v monetizaci
3 min. doba čtení

Marketing mobilních aplikací: Překvapivá čísla z 2024 a nové trendy v monetizaci

Podle nejnovější zprávy společnosti AppsFlyer dosáhl marketing mobilních aplikací v roce 2024 historického milníku 65 miliard dolarů. Chování spotřebitelů i trendy v mobilním marketingu prošly výraznými změnami. Od 64% nárůstu míry konverzí až po průlomové strategie deep linkingu – letošní trendy v mobilním marketingu přinášejí nevídané příležitosti. Analýza údajů AppsFlyer ukazuje, jak značky mění svou […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+