2 min. doba čtení

Konverze v m-commerce a jeho výzvy

Nový výzkum od Quantum Metric, nástroje pro Continuous Product Design, odhaluje šokující rozdíl v prodejích v rámci m-commerce. Přestože jen 1 z 5 spotřebitelů běžně nakupuje přes mobilní telefony, 73 % měsíční návštěvnosti e-shopů pochází z mobilních zařízení.

Konverze v m-commerce a jeho výzvy
Zdroj: Depositphotos

Podle zprávy by nesplněná očekávání týkající se bezpečnosti, spolehlivosti plateb a stability aplikací mohla bránit konverzím při nakupování přes mobilní zařízení. Zpráva o mobilních zařízeních zdůrazňuje několik důležitých zjištění:

  • Ačkoli nákupy přes mobilní telefon jsou stále nízké, používání chytrých telefonů se v porovnání s rokem 2023 zvýšilo o 20 %.
  • Zatímco 69 % spotřebitelů zkoumá produkty vysoké hodnoty na mobilních telefonech, většina nákupů se provádí na počítačích. Až o 10 % více nákupních košíků je opuštěno na mobilních zařízeních ve srovnání s počítači.
  • 45 % uživatelů se při nakupování na mobilu setkalo s problémy. Z nich 51 % přestalo své zařízení používat. Navíc 55 % z nich by se vzdalo nákupů trvajících tři až pět minut.
  • Pouze 17 % respondentů se cítí jistě při důležitých nákupech přes mobilní telefon, přičemž se cítí pohodlně pouze u částek do 250 liber. U nákupů do 50 liber se tato statistika zvyšuje na 59 %.
  • Hlavním důvodem nedůvěry v mobilní zařízení jsou obavy o bezpečnost (25 %).

Zdroj: Quantum Metric

„Je zřejmé, že pro podniky je nákladné, když zvýšené používání chytrých telefonů vede k nízkému počtu mobilních konverzí,“ uvedla Danielle Harvey, globální viceprezidentka a vedoucí strategie pro cestovní ruch a pohostinství ve společnosti Quantum Metric.

Firmy mohou přeměnit potenciál mobilních zařízení na zisk využitím datově řízených poznatků pro lepší pochopení cesty mobilních zákazníků, poskytování přizpůsobených zážitků a podporu bezpečnosti.

Strategické investice, zejména před Black Friday a Cyber ​​Monday, však mohou vyřešit problémy spotřebitelů a uvolnit skutečný potenciál mobilních zařízení.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Mobilní marketing pro malé a střední podniky: Jaké strategie využít?
3 min. doba čtení

Mobilní marketing pro malé a střední podniky: Jaké strategie využít?

Online nakupování je v rozkvětu a máte-li malý nebo střední podnik, nemůžete si dovolit ignorovat mobily. Stále více lidí sahá po svých telefonech, aby si mohli prohlížet to, co je zajímá a nakupovat. Je tedy načase, abyste začali pořádně využívat strategie pro mobilní marketing. Máme pro vás několik tipů, které vám pomohou navázat kontakt se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+