3 min. doba čtení

Mobile commerce a jeho dopad na podnikání

Online nakupování je stále více závislé na mobilních zařízeních. Pohodlí a požadavky zákazníků změnily způsob, jakým společnosti komunikují a chtějí poskytovat snadné a rychlé nakupování.

Mobile commerce a jeho dopad na podnikání
Zdroj: Depositphotos

Mobilní e-commerce marketing zahrnuje mnoho typů transakcí, včetně online bankovnictví a mobilních plateb. Zákazníci nyní mohou bezpečně provádět transakce pomocí digitálních peněženek, jako jsou Apple Pay a Google Pay, které jsou pro mobilní nakupování nepostradatelné.

Předpokládá se, že trh digitálních plateb v Evropě dosáhne v roce 2024 hodnoty 2 194,00 miliard USD při složené roční míře růstu 8,81 % a do roku 2028 dosáhne hodnoty 3 076,00 miliard USD, přičemž největším trhem je digitální obchod a nejvyšší kumulativní hodnotu transakcí má Čína.

Mobilní technologie dramaticky změnily elektronické obchodování, a pokud chtějí společnosti oslovit spotřebitele používající chytré telefony, musí se zaměřit na vytváření webových stránek přívětivých pro mobilní zařízení, uživatelsky přívětivých mobilních aplikací a na bezpečný a snadný proces nákupního košíku.

Koneckonců, společnosti k tomu také využívají technologie. Google již nyní odmítá indexovat stránky, které nejsou optimalizovány pro zobrazení na mobilních zařízeních.

Zatímco uživatelsky přívětivé mobilní aplikace definují doporučení na míru, jednoduché procesy obsluhy a přehledná navigace, mobilní webové stránky se neobejdou bez responzivních webových stránek a uživatelsky přívětivého rozvržení. V rámci mobilního obchodu je klíčové snadné nakupování, zejména v konečné fázi. Kombinace více mobilních platebních aplikací a technik zajišťuje bezproblémový zážitek při placení.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Mobilní obchodování kriticky závisí na silných bezpečnostních opatřeních, protože budují důvěru zákazníků a zahrnují technologii SSL, šifrované transakce a bezpečnostní odznaky. Expozice na trhu mobilního obchodování závisí v rozhodující míře na mobilních strategiích SEO, které se zaměřují na relevantní klíčová slova a nabízejí obsah nejlépe přizpůsobený pro mobilní zařízení.

Globální trendy v mobilním nakupování

Evropa zaznamenává silný růst mobilních plateb, v čele s Velkou Británií. V roce 2022 tvořily mobilní nákupy 55 % online maloobchodních prodejů, zatímco v USA to bylo 41 %. V Polsku však navzdory technologickému pokroku stále dominují notebooky a stolní počítače. Velká Británie je v Evropě lídrem v oblasti mobilních zařízení.

Rostoucí mobilní obchodování mění digitální maloobchodní prostředí na celém světě. Mobilní aplikace dnes tvoří významných 47 % všech digitálních prodejů ve Spojených státech a jejich význam stále roste. Tato změna v preferencích uživatelů je způsobena lepší dostupností aplikací a uživatelsky přívětivým rozhraním, jakož i dalšími faktory.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Mobilní marketing pro malé a střední podniky: Jaké strategie využít?
3 min. doba čtení

Mobilní marketing pro malé a střední podniky: Jaké strategie využít?

Online nakupování je v rozkvětu a máte-li malý nebo střední podnik, nemůžete si dovolit ignorovat mobily. Stále více lidí sahá po svých telefonech, aby si mohli prohlížet to, co je zajímá a nakupovat. Je tedy načase, abyste začali pořádně využívat strategie pro mobilní marketing. Máme pro vás několik tipů, které vám pomohou navázat kontakt se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Konverze v m-commerce a jeho výzvy
2 min. doba čtení

Konverze v m-commerce a jeho výzvy

Nový výzkum od Quantum Metric, nástroje pro Continuous Product Design, odhaluje šokující rozdíl v prodejích v rámci m-commerce. Přestože jen 1 z 5 spotřebitelů běžně nakupuje přes mobilní telefony, 73 % měsíční návštěvnosti e-shopů pochází z mobilních zařízení.

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+